Pentru Diana

Cofetaria Urania,acum.

Se potriveste la Miercurea fara cuvinte.

Cofetaria Urania

Sala de jocuri…Urania

Acest articol a fost publicat în Dedicatii, Fotografii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Pentru Diana

  1. Tudor Enea zice:

    E un fel de „a fost odata”…
    Seara faina!

  2. Cita zice:

    Doamne, ce retea de fire! Gratiile s-au mutat spre cer!?

    • cafeauata zice:

      Sunt gratii care credem noi ca ne fac mai fericti si mai inteligenti. De fapt, toata tehnologia asta ne rapeste (ca vrem sau nu) din timpul altadata petrecut cu familia, cu prietenii, cu cartile multe citite cand eram mai putin „emancipati”.
      Cu tot dragul te imbratisez si iti trimit binele pe care il am eu.

  3. geanina zice:

    cate fire! nici nu se vede cofetaria :). noapte faina….

  4. abbilbal zice:

    Ce îngrămădeală de droate. Şi IO care mă plâng că în burgul meu mai dau de câte unul în calea apartului de fotografiat.
    Să ai o noapte faină.

  5. tu1074 zice:

    Ha,ha !!!
    Când, Doamne,cu câți ani în urmă am umblat pe acolo :)!!!
    Astăzi mai există cafeneaua ?

  6. Pătrăţel zice:

    Se pare că ne pricepem la renovat! :))
    Happy WW!

  7. fosile zice:

    O vreme a mai fost cofetarie.Apoi cofetarie si bar.Dupa aceea un pic de cofetarie,legume fructe si covrigarie.Intr-o vreme am vazut acolo ceva second hand.Acum este sala de jocuri si pariuri.
    Oare ce o sa mai fie acolo?
    Pacat ca nu se pastreaza ce a fost de la inceput.
    Cu s-a intimplat si cu Croco.O vreme s-a pastrat,apoi a devenit bar si acum e…banca.Adica aproape 70 de ani a fost Croco si in ultimii 20 s-a desfiintat pentru o amarita de filiala de banca.

    • cafeauata zice:

      La Urania nu des am fost, dar dorul de Croco il simt si eu. Acolo am baut prima cafea Il caffe, adevarata cafea! De la Croco plecam in excursii cu prietenii… A fost si nu va mai fi, bancile mai au bani de chirii, doar iau destula dobanda!

  8. redsky2010 zice:

    teribil ce-mi plac cladirile astea construite special pe colturi.cum o fi sa ai o camera luminata din aproape toate partile de ferestre?

  9. dianaalzner zice:

    N-ai uitat! 🙂
    Ştii cât de mult aş dori să pot da timpul înapoi?
    Şi cât de mult aş dori să mai pot să mă plimb în acest oraş cu cineva drag? Doar că răspunsul este „nu se poate”…
    Îţi mulţumesc, mi-ai făcut o surpriză, Cafeluţo! 🙂

  10. Mihaela C.P. zice:

    Pacat ca nu ai avut si o poza mai veche, din alte timpuri, poate mai bune , ale cofetariei.Oricum, doamnele care asteapta sa traverseze strada par a fi iesit de la o cofetarie cu multe delicii, cu burtici rotunde :).

    • cafeauata zice:

      Poate ca as fi gasit pe google, dar nu m-am gandit.
      Doamnele? Nu le pasa de cure de slabire si nici nu au auzit ca excesul de dulciuri dauneaza grav sanatatii.

Lasă un răspuns

