Greseli

In urma cu 18 ani, o sfatuiam pe sora mea ( nu tocmai tanara la acea vreme ) sa renunte la copilul care urma sa vina. Aveam argumentele mele, dar si ea le-a avut pe ale ei. A hotarat sa fie mama pentru a doua oara.

Vazand copilul nascut atunci, ajuns acum la maturitate, n-am putut decat sa cer iertare pentru gandurile si cuvintele ramase in urma mea. Este nepotul meu si sper ca nu va stii niciodata ca eu am fost impotriva lui.

Nu pot sterge cuvintele spuse, asa cum nu pot sa alung definitiv gandurile avute atunci. Imi pare rau…

Acest articol a fost publicat în OAMENI tare dragi mie, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Greseli

  1. fosile zice:

    Nu-ti face procese de constiinta.
    Cuvintele tale au venit din iubire,din grija pentru sora ta,pentru sanatatea ei a copilului.
    A avut noroc si ea si copulul,dar s-ar fi putut intimpla sa nu fie bine.Si-atunci ti-ai fi facut procese de constiinta ca n-ai reusit sa fii destul de convingatoare.
    Cred ca doar ti-ai spus parerea,la intrebarea ei.
    Pustiul rata bine in costum popular.Sper sa aiba noroc in viata.

    • cafeauata zice:

      Multumesc. La fel incerc sa ma conving si eu, dar sunt momente speciale in care imi amintesc faptul ca am pus raul inainte in ce priveste viata altuia. Ori asa ar trebui sa gandesc (eventual) doar in cazul meu, fara a incerca sa influentez mersul vietii celor din jurul meu.
      Adolescentul nostru este frumos, asa cum sunt toti cei de varsta lui, dar faptul ca la serbarea sfarsitului anilor de liceu a purtat un costum popular, m-a topit!

  2. tu1074 zice:

    Lăngă fosile și pe un gând cu el sunt și eu,cafeauata 🙂 !

  3. Cita zice:

    Devenirea noastra e facuta din greseli marturisite si asumate cu regret.
    Parerea de rau e draga Domnului si mai sterge de pe raboj cate o dunga neagra din cele incrustate de pripeala judecatilor noastre.
    Sa-ti traiasca nepotul!

    • cafeauata zice:

      Multumesc, draga Cita!
      Aceasta „dunga neagra” cum ii spui tu, ma urmareste de ceva vreme si parca ma simt mai bine acum, cand I-am cerut iertatare Lui, Celui care stiuse dintotdeauna gandurile mele.
      Te imbratisez cu caldura si cu mult drag, sperand ca iti pot da macar putin din sanatatea de care ai atata nevoie.

  4. acuarele zice:

    Iubirea ta pentru acest copil e cea care isi spune azi cuvantul!
    E greu sa alegi pentru altul, si adesea facem aceasta greseala cu cei apropiati… Realitatea e ca fiecare om isi simte destinul si il urmeaza, ca pe o linie nevazuta: ceea ce trebuie sa fie, va fi!
    Bunica mea a trait 97 de ani tocmai datorita ultimului ei copil, cel pe care sotul si fiica mai mare dorisera mult ca ea sa-l trimita inapoi in lumea ingerilor… O fata extraordinara ce a vegehat-o pana in ultima ei clipa, si care si azi, dupa un an de la trecerea ei in nefiinta, inca nu-si gaseste rostul intorcandu-se acasa, stiind ca o asteapta „cineva”…
    Aici noi doar interpretam un rol, in realitate suntem cu totul altceva, si avem misiuni nebanuite inca de cand venim pe lume!
    Te imbratisez!

    • cafeauata zice:

      Se pare ca uneori avem impresia ca stim mai bine ce trebuie sa faca altii. Ma bucur ca mi-a trecut „desteptaciunea” si am inteles ca fiecare dintre noi are dreptatea lui in jurul careia isi traieste viata (la vremea respectiva probabil ca eu am fost pe post de „ispita pacatului”).Si ma mai bucur pentru ca acest copil imi este drag cu adevarat, ceea ce atunci nu am crezut ca se va intampla.
      Imbratisari!

Lasă un răspuns

