Helena Rubinstein

Helena Rubinstein s-a nascut in 25 decembrie 1870 si a trait pana in 1 aprilie 1965. In 1915 si-a deschis primul salon de infrumusetare, iar din 1917 a inceput sa produca si sa comercializeze produsele care ii purtau numele. Prin 1957 a lansat rimelul cunoscut si azi, in tub si cu pensula incorporata. Sunt doar cateva cuvinte spuse despre aceasta remarcabila femeie, dar intreaga ei biografie merita citita. Acum, dupa aproape 100 de ani, produsele HR sunt promovate de nume sonore, precum Demi Moore. Tind sa cred ca sunt de calitate!

Cred ca aveam opt – noua ani cand am inceput sa fiu atenta la rujul matusii mele. Era un Helena Rubinstein pe care nu stiu de unde il putea avea in acea oranduire. Cand nuanta rujului nu ii era pe plac, sub el, direct pe buze dadea un strat de creion dermatograf maro. O invidiam teribil si asteptam sa ma fac mare, sa ma rujez. Dar tata nu a fost de acord cu niciun fel de machiaj. Cu putin fard pe pleoape, cu dermatograf si putin rimel, il mai fentam, dar cu ruj nu am avut nicio sansa. Si eu visam la Helena Rubinstein! Dermatograful folosit in comun cu sora mea era, de obicei, facut la „Farmec”, ca si rimelul care era in forma solida intr-o cutie de plastic, cu o pensula pusa intr-un loc special in aceeasi cutie. Reusita genelor frumoase depindea de cat de multa sau putina apa puneam peste acel carbune. Iar acum cat e de simplu… Sunt conservatoare (si) in ceea ce priveste produsele cosmetice, iar daca le schimb, o fac numai pentru ca nu mai gasesc nuanta mea la respectiva firma. In materie de rujuri si creioane contur buze mult timp am folosit Kost. Cand au disparut de pe piata,  am trecut la gama Margaret Astor, cativa ani buni. Dupa aceea, a venit randul rujului Avon si creionului pentru buze Aden. Creionul meu s-a pierdut, gaseam orice nuanta inafara celei pe care o foloseam eu. Am inceput din nou cautarile, am dat de Oriflame si am fost fericita! Pana intr-o zi cand n-am mai avut de la cine sa-l cumpar, dar – in acelasi timp – a scos si Avonul un creion care mi s-a potrivit. Imi este totusi drag cel de la Oriflame, iar cand gasesc imi cumpar cinci-sase bucati, sa fiu sigura ca nu raman fara. Sunt dependenta de tot ce inseamna machiajul buzelor. Pana anul trecut era la fel si cu ochii, dar acum am trecut doar la contur ochi, uneori cu dermatograf, alteori cu tus. E mai practic (imi ia mai putin timp dimineata!) si acum mi se pare ca este mai elegant. Cum altfel decat cu nerabdare ma pot gandi la ziua in care voi reusi sa am rujul, creionul, rimelul si dermatograful (originale toate!) marca Helena Rubinstein? Visul si bucuria copilului din mine…

Acest articol a fost publicat în Amintiri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Helena Rubinstein

  1. Cita spune:

    multumesc pt lacramioare! 🙂 nadajdaiesc ca Dumnezeu sa te auda! esti un suflet special; merci!

  2. acuarele spune:

    Stiu creioanele acelea de la Oriflame, nu te tradeaza nicicand, fine, in nuante diverse, o placere sa le stii la indemana!… 😉
    Pentru ochi sunt creioanele acelea tip fard, mai grosute, preferatul meu e unul verde-kaki discret sidefat. Tot de la Oriflame sau Avon.
    Helena Rubinstein era la moda cand eram copii, dar doar de parfum auzisem, as fi curioasa sa-l miros intr-o zi… 🙂

    • cafeauata spune:

      Eu nu stiam de parfum… La fel de curioasa sunt si eu de un ruj HR, ca sa nu spun de creionul contur buze. Bineanteles, facute la mama lor, nu contrafacute.

  3. convietuire spune:

    Aflăm multe de la tine 🙂
    Cine ştie…poate cineva îţi va îndeplini dorinţa….

  4. Mihaela C.P. spune:

    Dupa ce ti-am citit articolul, am cautat si eu pe net dupa Helena Rubinstein si am gasit chiar si pe un site romanesc produse din aceasta marca, dar cam piperate.Si ma gandesc eu, or fi ele de calitate, nu contest, dar cred ca mare parte din pret este numai datorita renumelui marcii si mai putin produsul in sine.

    • cafeauata spune:

      Nu am incredere in aproape niciun produs vandut la noi. Dupa cate arata zilnic la TV, dupa cata marfa „originala” vand tiganii (si nu numai!), probabil voi avea HR doar daca stiu sigur ca va fi adus din State. Si asa sunt sanse sa fie facut in China…
      Asa ca, deocamdata raman la cosmeticele mai putin scumpe, dar care mi se potrivesc. Si sunt de acord cu tine, mare parte din pret inseamna numele.

Lasă un răspuns

