„Informatii”

Vazand cat este de important sa aratam bine, am inceput sa fiu nemultumita de riduri, de cele patru etaje pe care trebuie sa le urc de cateva ori pe zi, de marimea M care ia locul S-ului printre haine, de picioarele usor mai groase decat inainte, de anii care ma schimba. Sambata libera…, emisiuni pe care in alte sambete nu le vad. Intamplator, la una din ele se vorbea despre celulita, piele ferma, aspect de coaja de portocala. Eram linistita pentru ca sunt printre cele care fac abdomene zilnic, miscare in timpul zilei cat pentru o saptamana, mananc putin, dorm in medie cinci ore pe noapte, stresul este la ordinea fiecarei zile la servici. Teoretic, nu am motive sa ma ingras. Dar…! Spun cei de la TV ca doar facand sport ( se refereau la fetele care au abonament la sala!) nu rezolvam problemele. Neaparat trebuie sa bem apa purificata, imbuteliata (Borsec nu este destul de buna). Daca bem altfel de apa, aceea contine nitriti care se transforma in altceva, care favorizeaza formarea radicalilor liberi si acestia, la randul lor, se depun sub forma de grasime, dand aspectul de coaja de portocala. Si mai trebuie sa mancam in aer liber, chiar si in timpul serviciului sa iesim cu colegii la iarba verde, sa mancam biscuiti cu icre sau branza albastra. Iar daca deja avem pielea compromisa, negresit sa mergem la saloane de masaj, unde contra unor sume piperate bine, vom avea parte de masaj anticelulitic, de tratamente cu infrarosii si vom arata ca acum 20 de ani. Oamenii sunt tentati sa creada toate tampeniile spuse la TV, chiar si pe aceea ca trebuie sa bem apa inainte de a ne fi sete, doar asa ne hidratam corect. Cum sa beau apa daca nu imi e sete? Si se mai spune ca daca bem mai multa apa, sangele va circula mai bine, va fi mai fluid si va iriga mai bine organismul. Pai, daca nu beau apa sapte zile, am ocazia sa mor din cauza deshidratarii, nu pentru ca mi se ingroasa sangele! Sunt bolnavi care au voie doar sa-si umezeasca buzele cu apa, asta nu inseamna ca sangele se transforma in sirop!

Ideea este ca suntem considerati tampiti, suntem invatati sa facem ceea ce nu neaparat ne ajuta, suntem convinsi pe toate caile ca este bine sa consumam un produs anume, sa avem un anume stil de viata, sa facem abstractie de ce ne cere organismul si sa-i dam ce vor altii, cei care castiga bani pe seama asta. Ei nu, eu nu beau apa niciodata, beau Coca Cola de 20 de ani si nu am patit nimic. Eu fumez tigari adevarate, nu tigara electronica, de aproape 30 de ani si inca nu am murit. Eu beau cata cafea pot zilnic, important este sa fie tare si cu zahar (nu in exces!), iar tensiunea mea imi permite sa ma simt un om sanatos. Am avut nenumarate capuse pe mine si le-am scos singura, fara sa merg la UPU si nu am patit nimic. La ce ajuta toate povestile lor? De ce nu se gasesc solutii la adevaratele probleme ale oamenilor, ale celor care mor cu zile prin spitalele de oncologie (si nu numai)? Tot mai des apar si altfel de informatii, iata un documentar care ne poate pune pe ganduri (este titrat in romana):

fc4e051a-1709-4e63-8a2c-912b09486c9f

Acest articol a fost publicat în Rautati de fiecare zi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la „Informatii”

  1. dianaalzner spune:

    Sa stii ca si pe mine, dupa ce m-au contrariat mai intai, acum ma amuza aceste incercari ale nu stiu cui, de a ne determina sa facem ceva sau sa gandim intr-un anume fel.
    Chiar ieri, citind despre Serban Ionescu m-am speriat. E bolnav din cauza unei muscaturi de capusa. Ce se intampla? Si pe mine m-au muscat nenumarate capuse in viata mea si nu am nimic.
    Cat o fi stat Serban Ionescu la iarba verde de tocmai pe el l-a muscat o capusa contaminata? Iar eu care am trait mai mult de jumatate din viata la padure nu am patit asa ceva? Ca sa nu mai spun de ciobanii care isi duc traiul pe pajisti, inconjurati de animale purtatoare de capuse…

    • cafeauata spune:

      Atatea aberatii cate se spun pe toate posturile! In absolut toate domeniile. Am siguranta ca se incearca indobitocirea la scara larga. Sper sa scapam de asta, ii lasam pe cei carora le place sa fie prostiti.
      Cateii nostri au avut toti capuse si noi la fel, dar veci nu s-a pus problema de mers la spital. Serban Ionescu (am inteles eu) ca a avut probleme cu capusa buclucasa dupa o partida de vanatoare. Poate are de platit o polita pentru animalele pe care le-a ucis din placere…

  2. fosile spune:

    Relativ tirziu am inceput sa realizez ca invatamintul la noi este la pamint.De ce?
    S-a trecut la sistemul american.Un popor timpit poate fi mai usor de manevrat.
    Normal ca,daca n-ai nici cele mai elementare urme de cultura generala,vei crede tot ce iti spune oricine pare mai informat decit tine si vei cumpara,vei executa,vei plati,vei fi de acord.
    Acum,cu capusele e ca si cu aviara si nenumarate alte gripe si vaccinuri.
    O alta timpenie,care din pacate prinde si le asigura celor care vind bratari sau ceva medicamente venituri sigure.

    • cafeauata spune:

      Asa cred si eu! Orice fraza rostita la TV este menita a ne determina sa consumam, deci sa dam bani. Sper doar sa nu prind vremurile cand populatia acestei tari va fi la fel de tampita precum cea a SUA.

  3. acuarele spune:

    Nu ma uit la televizor decat foarte rar, si chiar daca o fac, la astfel de emisiuni, e doar din amuzament, si pentru maximum un minut, doua, trei. Persoanele de pe sticla nu-mi inspira incredere, in marea majoritate a cazurilor, caci cam stiu cum au ajuns acolo, deci nu am mare lucru de invatat de la ele. Se cauta fraierii, Cafeluta, si in speta aia cu bani multi, care din plictiseala si din snobism i-ar arunca pe orice.
    S-aveti o saptamana excelenta, te sarut!

    • cafeauata spune:

      Din pacate mai cad in plasa si amarati care cu greu aduna doi bani si spera ca facand cu ei ceea ce li se spune, vor avea de castigat intr-un fel sau altul. Dar, fiecare pe pielea lui, in final.
      Prima zi a fost oribila, sper sa fie urmatoarele excelente, multumim!

  4. Mihaela C.P. spune:

    Or fi boli grave care pica accidental pe capul cate unui ghinionist, cum e problema cu capusa si actorul cunoscut.Dar stiristii parca se bucura sa panicheze lumea, asa cum au facut cu gripa aviara cand omorau toate gainile de zici ca traiam apocalipsa si aparea Flutur, pe atunci ministru si mai anunta inca nu stiu cate localitati contaminate.Apoi gripa porcina, acum capusa, de fiecare data apare cate un motiv de speriat populatia. Nu mai merita sa crezi tot ce se spune la tv.Televiziunea a fost si a devenit si mai mult un instrument de manipulare si de promovare a intereselor unor grupuri de politicieni sau apropiati ai lor.

Lasă un răspuns

