Oboseala

Am venit acasa de la servici dupa 13 ore. Ma dureau infiorator picioarele si nu prea aveam chef de povesti. Ce puteam face altceva decat sa ma fac foarte comoda si sa beau o bere „Ursus” neagra? Am considerat ca este cea mai buna optiune. Piesa asta imi gadila urechile inainte de culcare:

 

Acest articol a fost publicat în Muzica, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Oboseala

  1. fosile spune:

    E frumoasa muzica interpretata de Ben E Kimg,dar la halul de oboseala pe care cred ca ai acumulat-o s-ar fi portivit mai bine niste Jethro Tull.Te-ar remonta,te-ar pregati pentru culcare.
    O noapte buna,sa ai !

  2. Cita spune:

    Sper din suflet ca ti-a trecut oboseala!
    Te rog sa ma ierti ca desi ma vizitezi cu asiduitate… nu e nimeni la mine acasa!
    As avea multe de spus dar poate sunt prea multe si nu reusesc sa le sistematizez din pricina
    disiparii mele in prea importante coordonate personale. Timpul vindeca, timpul asaza!
    Pentru ca sa ma pot organiza am decis chiar sa nu comentez ce citesc dar ispita citirii exista totusi.:)
    iti rasfoiesc jurnalul chiar daca nu comentez…
    Succes si multumesc

    • cafeauata spune:

      Eu iti multumesc, Cita! Sper din suflet ca esti bine (cat se poate).
      Stii cum e… Oboseala se acumuleaza, apoi luam o gura de oxigen si mergem mai departe. Deseori am impresia ca ne imprastiem zilele, viata, mai mult fara rost decat cu. Dar facem parte din „angrenaj”, ne castigam existenta cum putem. Ce putem face este sa incercam sa ramanem noi, asa cum suntem in adancurile noastre.
      Te imbratisez, cu drag!

  3. acuarele spune:

    Cunosc asa de bine senzatia de oboseala!… Eu ma „rasfat” cu Claritin, ca vad ca alergia de primavara nu-mi da pace de vreo luna si mai bine, si apoi adorm aproape instant. Am incercat sa ma uit la cate un film, nu se poate, pic dupa primele zece minute. Si e o perioada incarcata pe de-a randul si la serviciu si acasa…. 🙂
    Te sarut, week-end frumos sa aveti!

    • cafeauata spune:

      Presupun ca este si mai rau decat la mine. Eu sunt doar obosita, dar daca ai si probleme de sanatate… La serviciul meu, pana la sfarsitul lunii octombrie, cu mici pauze, va fi tot asa. Incerc sa nu ma gandesc, oricum, va trece.
      Duminica asta ne-a pacalit cu temperaturi de doar 12 grade. Deci… odihna!
      Si eu te sarut!

  4. convietuire spune:

    Frumoasă melodie!

  5. dianaalzner spune:

    Cafeluto, cea mai buna alegere! Dar cred ca este foarte bine pentru calmare si deconectare sa o tii si pe Cola in brate. 🙂
    Un week-end odihnitor iti doresc!

    • cafeauata spune:

      Varianta asta functioneaza mereu, Diana! Iar Cola… ma deconecteaza de lume chiar daca doar o privesc cum doarme!
      Este dminica, este rece afara si n-avem de facut altceva decat sa ne odihnim. Daca nu va ploua, vom merge in Faget sa alerge catelul putin si gata… de maine incepe din nou nebunia, lupta pentru supravietuire.
      Imbratisari!

  6. Mihaela C.P. spune:

    La Cola m-am gandit si eu, cum o fi suportat atata vreme fara tine. 🙂 Odihna placuta astazi !

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Mihaela! Odihna a fost toata ziua.
      Cola, cand eu sunt pana tarziu la servici, sta cu „taticul ei” si nu tare imi duce lipsa. Norocul ei este ca doar programul meu de lucru este demential!
      Sa ai o Saptamana implinita!

Lasă un răspuns

