Evadare

Dupa o lunga zi de munca in care mi-au lipsit cei dragi, cred ca cea mai buna modalitate de a ma relaxa a fost evadarea din oras impreuna cu ei. In lipsa de idei fiind, sotul a inceput investigatiile pe net. Aveam nevoie de un loc pana la care sa consumam putina benzina, sa fie inedit si sa fie „ceva” de vazut. Si cum Google-ul are raspuns la aproape orice, ne-a salvat aratandu-ne exact ceea ce cautam. Pentru toate fotografiile ii multumesc lui  Alexandru.

Cu adidasii in mana, primul contact cu paraul rece si ud si plin de pietre. Adevarat masaj pentru talpi!

Gasca, cu Cola buna inotatoare, la trecerea peste apa.

Un versant care m-a cucerit imediat ce l-am vazut si care adaposteste defileul.

Cola, dupa cateva ture de inotat, sta la soare sa se usuce. Peste putin timp avea sa-i treaca statul, pentru ca a aparut o catea din rasa ciobanesc german pe care ar fi vrut sa o manance, nu alta. Norocul nostru a fost ca era un caine dresat, cuminte si ascultator, dar asta nu a reusit sa-l fereasca pe sotul meu de emotii si de nervi. Cola latra cu atat mai tare, cu cat ii spunea mai mult sa taca. Ghinionul de a avea un caine cu prea multa personalitate!

Am crezut ca pot merge pana foarte aproape de caderea de apa, dar mi-am dat seama ca este mult prea adanca si rece, asa ca… m-am oprit.

Dupa udatura asta, m-am suit pe stancile calde si am stat sa ma usuc, ca o soparla. O zi pentru care sunt recunoscatoare celor cu care am impartit-o si care sper ca a fost cel putin la fel de frumoasa si pentru ei, ca pentru mine.

Fie ca aceasta vara sa va ofere tuturor, cat mai multe zile de adevarata relaxare, departe de gandurile zilnice, dar aproape de oameni dragi!

Si (ca sa nu raman datoare) sambata, cand WP-ul nu m-a lasat si Luna a fost deosebita, mi-am dorit sa postez :

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Excursii, Fotografii, Muzica, OAMENI tare dragi mie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Evadare

  1. convietuire spune:

    racoros… 🙂

  2. cafeauata spune:

    Incep sa vina zilele calduroase!

  3. Mihaela C.P. spune:

    Asa sunt cateii mici, fac galagie multa si se reped la cei mai mari sa le arate ei lor!!
    Uite ca si google mai are lipsuri, nu v-a aratat ca acolo ar fi putut aparea un ciobanesc german care sa va strice putin buna dispozitie :).

  4. fosile spune:

    Frumoasa muzica ai pus.Un adevarat spectacol.Ca si cel al muntelui care v-a intimpinat cu stinci,verdeata si frumoasa cascada.
    Cred ca v-ati relaxat si catelul,chiar daca si-a dat in petec,a trait intens iesirea.
    Va doresc si alte iesiri din astea pentru reincarcarea bateriilor.

  5. acuarele spune:

    Cola pare in extaz!… 🙂 Cred ca i-a placut la maximum excursia.
    Si ti-ai udat pantalonii… Ce poate fi mai frumos decat sa incalci regulile, asa pur si simplu?… 🙂

    • cafeauata spune:

      Bine ar fi daca am putea sau am stii sa ne traim fiecare clipa, asa cum o face Cola. A fost o adevarata evadare pentru toata gasca, un petec de natura scapat de mizeriile lasate de „oameni”.

Lasă un răspuns

