Inlocuitor

Pentru ca am vrut sa postez muzica pe care o ascult astazi si WordPress-ul s-a incapatanat sa nu imi dea voie, nu-mi ramane decat sa las cateva fotografii haioase, cu care incerc acum sa ma binedispun.

Va doresc sa aveti o duminica mai buna decat a mea!

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Inlocuitor

  1. Mihaela C.P. zice:

    Dar sa ai si tu o duminica buna!
    Simpaticute animalutele, cateii din ultima poza sunt tare dragalasi , iar maimutelele jucause, te binedispun cand ii privesti.

    • cafeauata zice:

      Maimutele sunt preferatele mele in aceste poze! Uneori am impresia ca arat ca cea din prima poza.
      Duminica am avut-o minunata, cu o excursie pe cinste.
      Sa incepi saptamana cu dreptul!

  2. fosile zice:

    Nu stiam ca ai poze cu mine si rudele mele,in calculator.
    Sa ai o duminica frumoasa!

  3. acuarele zice:

    Sunt asa de simpatici!… :))
    O sa-si revina si „Tata WordPress” cand i-o vedea ce mutrisoare dragute au!
    Te pup, Cafeluta, si nu uita ca fiecare zi e un dar, atata timp cat mai putem zambi!…

    • cafeauata zice:

      N-am mai incercat de sambata sa postez muzica, asa ca nu stiu daca ma lasa. Oricum, nu asta este cel mai mare necaz, asa ca: sa fim noi sanatosi si (asa cum spui) sa ne bucuram.
      Sa-ti fie saptamana plina de bucurii, Acuarela!

Lasă un răspuns

