Poezie

Octavian Paler – Definiţia Lacrimei

Lacatele de piatra
Se deschid cu râuri
Lacatele de apa
Se deschid cu stele
Lacatele din noi
Se deschid cu o lacrima
.

Acest articol a fost publicat în Poezii (nu ale mele!), Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Poezie

  1. dianaalzner spune:

    Cat adevar!
    Si ce usor ne ajunge adevarul la inima, imediat!

    • cafeauata spune:

      M-au impresionat tare mult aceste definitii, atat de simple dar la care nu avem timp sa ne gandim. In general ma impresioneaza tot ce a spus Paler.
      Te imbratisez cu drag, Diana!

  2. fosile spune:

    Din cite il stiu de pe la nenumaratele interviuri ,Octavian Paler imi parea un om rece,calculat,ateu convins (afirmatia lui),dar in crierile sale am gasit adevarate monumente de sensibilitate.
    Oare de ce s-a ascuns toata viata,incit sa poata,doar pe hirtie sa-si reverse lacrimile?

    • cafeauata spune:

      A fost unul din defectele recunoscute de marele scriitor: acela de a fi un introvertit incurabil. Poate daca nu era asa, n-am fi avut parte de partea lui sensibila.
      Duminica vesela!

  3. acuarele spune:

    Adevarat, lacrimile ne deschid si ne fac sa vedem limpede realitatile, asa cum sunt ele. Cand plangem, ne simtim una cu Universul.

    • cafeauata spune:

      In ultima vreme n-am mai plans si simt ca nu mi-ar strica. Dar toate vin la timpul lor, asa ca lacrimile probabil stau ascunse si asteapta cel mai bun moment.
      Sa te bucuri de cei dragi cu lacrimi de fericire, Acuarela draga!

  4. acuarele spune:

    Ultima data cand am plans abia ma mai puteam opri, a fost destul de greu sa depasesc. Eu sunt cam defecta, plang dupa ce acumulez mult, si atunci e jale!
    De-am plange doar de fericire ar fi ideal, dar nu prea se poate…

    • cafeauata spune:

      Cred ca ai fi defecta daca ai plange din nimicuri, ar insemna ca ai o hipersensibilitate. Adevarul este ca ne mai trebuiesc si cateva necazuri, asta ca sa putem aprecia mai mult binele. Dar, chiar si asa, iti doresc fericire muuulta, cu sau fara lacrimi!

  5. convietuire spune:

    Uneori nici lacrimile nu pot deschide lacatele proprii…

Lasă un răspuns

