Dincolo de Cluj

Sambata libera, cumparaturi, leneveala. Dar duminica… La drum!

Nu a mai fost la fel ca altadata. O prezenta nevazuta mi-a umbrit veselia de altadata cand veneam aici. Aceasta ma va urmari de-acum mereu. Totusi, ramane „Coltul de rai”. A venit ziua de luni, program normal la servici. Apoi… Un alt loc de poveste, cu oameni dragi.

Si daca noi ne-am simtit bine tot timpul, Cola a fost „pusa la punct” la un moment dat. Necaz mare!

Ne-am umplut bateriile si, fara sa stim ca drumul spre acasa va fi mai lung decat de obicei, am plecat. Ghinionul a fost ca si altii se indreptau tot spre Cluj.

In ansamblu, ne-am bucurat de „minivacanta” si am ajuns la concluzia ca daca as avea program de o zi lucru si o zi liber, mi-ar fi mai bine. Gata! Incepe sezonul de „distractie maxima”! Multumesc verdelui care a fost minunat in aceste zile, naturii intregi care mi-a aratat inca o data ca are solutii.

Acest articol a fost publicat în Excursii, Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Dincolo de Cluj

  1. fosile spune:

    Si eu care am crezut ca numai pe Valea Prahovei este asemenea inghesuiala de masini.
    Si noi am prins o coloana din asta la intoarcerea in Cluj.Am facut 30 de km in doua ore.
    Dar daca a fost frumos,a meritat pina la urma.
    Sa ai o saptamina frumoasa,in continuare !

  2. acuarele spune:

    Pozele sunt frumoase, ce anume ati patit, totusi… ? Sper ca totul s-a terminat cu bine, in final!
    A fost bine ca ati avut parte de o iesire… Chiar daca la intoarcere a durat asa de mult.

    • cafeauata spune:

      Au fost doua iesiri frumoase, fiecare in felul ei. Iesirea noastra in „Rai” s-a terminat cu bine pentru noi, doar eu am ramas cu un gust de care nu pot sa scap! Iar intoarcerea din cea de a doua, ne-a pus putin nervii la incercare, dar si asta a facut ca ziua sa fie diferita.
      Te imbratisez cu drag!

  3. Mihaela C.P. spune:

    In poza , chiar si coloana de masini pare frumoasa. La prima vedere as fi zis ca in departare se zareste …marea, nu dealul Clujului :).
    Pana la urma cred ca si Colei i-a placut iesirea, chiar daca a fost putin pusa la colt .

    • cafeauata spune:

      Adevarul este ca imi este teribil de dor de mare, dar asta nu se pune. Ma multumesc cu acest fel de iesiri din Cluj, locuri in care, inconjurata de oameni dragi, imi este bine.
      Colei ii place orice plecare din oras, pentru ca asta inseamna miscare fara lesa. Si, in plus, nu tine supararea, ii trece in urmatoarea secunda!

  4. yousef59 spune:

    Frumoase locuri si atat de pline de verde…!

  5. cafeauata spune:

    Dupa atat de multa asteptare, ne bucuram de fiecare petec de verde. Incercam sa ne facem viata mai frumoasa, cat mai simplu posibil.

  6. isis spune:

    Verdele chiar v-a fost minunat!

  7. Photoblog spune:

    peisajul din cea de-a doua fotografie este minunat…

Lasă un răspuns

