Concert

Venind de la servici, „mi-a sarit in ochi” un afis nou.

Chiar daca nu am stiut pana astazi, au concertat si in 2011 in Cluj. Mai mult ca sigur ca nu vom merge la spectacol, dar (cel putin) am aflat cine sunt. M-au fermecat. Ascultati si priviti si voi:

Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Concert

  1. fosile spune:

    E fain tangoul,iar astia se pare ca stiu cu ce se maninca.
    Da de ce sa nu mergeti?
    Ori la Casa de cultura-un spectacol pe scena-si dupa aceea mergi cintind si visind acasa ori la Diesel,in cadru intim,la o tigara ,o cafea,un coniac,unde este si comunicare?

    • cafeauata spune:

      E super, super! Habar n-ai cat ma bucur ca iti place si tie, cu atat mai mult cu cat esti un initiat in ale muzicii.
      Cred ca m-ar incanta mai mult concertul de la Casa de Cultura, la Diesel am fost candva si am avut senzatie de rau, probabil pentru ca este intr-o pivnita si eu sufar de putina claustrofobie. Deci, daca vom merge, sper ca va fi Casa.

  2. dianaalzner spune:

    Da, chiar asa: de ce sa nu mergeti?
    Cafeluto, trebuie sa mai facem si lucruri care ne plac, e de-a dreptul necesar sa „comitem” si iesiri din cenusiul cotidian. Mergeti la concert! O sa-i placa si sotului.
    Cola va asteapta cuminte. 🙂

  3. Mihaela C.P. spune:

    Melodia mi se pare potrivita pentru o cina romantica :).

  4. acuarele spune:

    Interesant! Pe el insa parca l-as vedea altfel costumat… Arata cam citadin in sacoul lung si sumbru… Ori poate ca nu ma pricep eu.
    Sa aveti parte, sper sa va duceti, pana la urma. E un eveniment deosebit…

    • cafeauata spune:

      Se poarta orice, Acuarele. Cu cat mai ciudat, cu atat mai interesant, asa ca nu ma mira sacoul lui. Muzica si dansul m-au fascinat, personajele puteau sa fie altele…
      Daca vom renunta la comoditatea de a-i privi si asculta acasa, pe Youtube, vom merge. Dar nu bag mana in foc!

  5. eumiealmeu spune:

    atmosfera este totul.
    te rog uita-te in casuta postala a ta, pentru ca ti-am trimis mai multe mailuri
    si as avea nevoie de un raspuns din partea ta.
    te rog!
    te roooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooog! 🙂

  6. isis spune:

    Merg si eu! Merg si eu! In Bucuresti, bineinteles… 15 mai! 🙂

  7. cafeauata spune:

    Chiar la tine m-am gandit cand am zarit afisul! Daca ar fi concertat doar in Cluj, poate aveam ocazia sa ne vedem…

Lasă un răspuns

