Reclama mincinoasa

Sursa foto: GooglePentru ca am ajuns undeva la aproape 60 de kilograme si m-am speriat teribil, am inceput sa ma plang in dreapta si in stanga cum nu ma mai incap fustele. N-am cerut nimic, doar m-am plans, asa… sa ma descarc. Ca urmare, am primit o chestie pe care imbracand-o se zice ca „talia pare mai inalta, coapsele mai subtiri, abdomenul mai ferm si mai plat”, are „efect vizibil de lifting si fermitate pentru coapse” si ca „modeleaza silueta in totalitate”. Este o chestie facuta (dupa eticheta) in SUA, comercializata la noi prin TV.  Sunt un om fericit pentru ca nu am dat eu bani pe ea, bani destul de multi dupa care mi-ar fi parut rau o viata intreaga! Este cea mai fara de rost piesa de lenjerie intima pe care am avut-o vreodata pe mine. Materialul este slab, cand am tras putin si cu grija de ea, mi-a intrat unghia in material si s-au dus firele, ca la ciorapi. Marginile de pe coapse ma strangeau, pe langa faptul ca „pantalonasii” sunt prea lungi pentru fustele pe care le am eu. Burta, cu sau fara chestia asta pe mine, e tot atata. In reclama spune ca nu se vad cusaturile. Aiurea! Partea de sub bust nu sta lipita de piele, se intoarce in jos, astfel formand un „colacel” in plus. In concluzie, sfatuiesc pe toate doamnele si domnisoarele care viseaza sa arate bine imbracand o astfel de piesa, sa uite din start, ar fi pacat de banii dati. Mai bine sa faca „abdomene” in fiecare seara. Eu am ajuns la 14 si, chiar daca exceptand febra musculara alt rezultat inca nu vad, sunt optimista… Si imi place sa cred ca merit urmatoarea piesa:

Acest articol a fost publicat în Muzica, Rautati de fiecare zi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Reclama mincinoasa

  1. Iulia spune:

    Daca te incalzeste cu ceva, si eu am luat aceeasi plasa acum cativa ani. Si inca altele, nu e singura…

  2. acuarele spune:

    Eu am o vaga banuiala ca produsul care se vinde la noi in RO nu coincide cu acela original, din reclama. Am luat si eu plasa asta iarna, dar am gasit produsul pe net, la un pret de 10 ori mai mic decat la tv, ca altfel oricum nu as fi avut incredere sa investesc atatia bani cat cereau ei acolo. Descrierea ta se potriveste perfect cu ceea ce am avut eu… A ajuns la gunoi, cu succes, destul de repede. Mai luasem o centura pentru abdomen, a ajuns la mama, o foloseste sa-ti tina de cald la mijloc in zilele foarte friguroase de iarna, a fost super incantata de ea!… 🙂
    Bravo tie ca faci abdomene.

    • cafeauata spune:

      La inceputul anilor ’90, cand aparusera tot felul de reclame, „am pus botul” la doua produse si de atunci ne-am vaccinat. Dar se pare ca sunt destui creduli in tara, asa ca afacerile de acest fel inca infloresc. Iar in materie de „slabit” cred ca se vinde absolut orice!
      Inca fac abdomene, sunt curioasa daca voi avea si rezultate…
      Te imbratisez!

  3. fosile spune:

    Avem o vecina care frecvent face astfel de cumparaturi si care ori ajung la altii sub forma de cadouri-fiind aruncate dupa prima incercare de folosire- ori ramin depozitate prin toata casa.
    Cred si eu ca, You are so beautiful for …omul tau si mai cred ca apreciaza eforturile tale de a-ti mentine silueta.

    • cafeauata spune:

      Pe astfel de oameni se bazeaza acest fel de comert, cred eu. Cum ar spune persoanele „pretioase”, acesti oameni reprezinta targetul. Si atata timp cat „pun botul”, pentru comercianti este o afacere rentabila, chiar daca dau doua produse la pret de unul sau mai dau si un mixer sau cine stie ce alte „cadouri”. De fapt, nimic nu este pe gratis, doar asa se induce impresia ca ar fi.
      Multumesc pentru aprecieri, daca si tu crezi la fel, o fi ceva adevar…

  4. Mihaela C.P. spune:

    Nu sunt toate reclamele mincinoase? Eu am ajuns la concluzia ca numai produselor de proasta calitate li se face reclama. Ce e bun dispare imediat si fara niciun fel de reclama :).Dar chiar si cu lectia invatata, tot mai iau cate-o plasa :D.

    • cafeauata spune:

      Cata dreptate ai! Dar daca sunt atat de agresivi, pana la urma sunt oameni care incearca. Plase mai luam si noi, chiar cu produse la care nu se face reclama prea mare, ambalajul e bine gandit, pretul un pic mai mic si… gata, l-am luat. Acum ma calca pe nervi reclama la „Kandia” si nu voi cumpara nici macar de ciuda!

  5. arakelian spune:

    dupa ce am nascut, eram nemultumita de burta mea. Un lucru normal de altfel, dar… am cumparat atunci o pereche de chiloti cu talie f. inalta si elastica, nu de ciorap din astea de reclama, ci pe talie venea ca o bustiera, bumbac cu elastan. Intradevar, se vedea diferentza, strangea peste 10cm de piele si muschi lasati.
    I-am purtat fix de cateva ori, ca intre timp conditia fizica mi-a revenit, gratie sportului.

    P.S. omenirea nu a inventat inca slabitul fara sa impuna omului auto-controlul vietii.

    • cafeauata spune:

      Iti dai seama ce bine ar fi sa slabim sanatos, fara sa facem efort? Doar cinci centimetri mi-ar trebui topiti de pe talie, dar fara sport, oricata foame as rabda, sigur nu se vor duce. Asa ca, in fiecare seara, abdomene cate pot.

  6. BlueRiver spune:

    nu am incredere in reclamele de la teleshoping, asa ca imi voi lasa corpul asa cum este, daca voi vrea sa-l modele investesc in ceva miscare 🙂

    • cafeauata spune:

      Oare mersul pe jos nu ar putea sa fie destul pentru a da jos din burta? Ar fi tare bine…

      • arakelian spune:

        mersul de jos te va ajuta, dar nu direct la burta. Cu un ritm mai ridicat, va fli ca un exercitiu cardio, intensificand arderile din corp.
        Burtica trebuie sa o ajuti cu regim (nu strict, ci mai multe cruditati), ceva abdomene (poti sa iti faci o schema si sa te tii de ea), si un masaj. COmbinatia va fi vizibila in cateva saptamani.

        • cafeauata spune:

          Ce multe sfaturi! Multumesc, multumesc mult.
          Una din problemele mele este faptul ca imi place la nebunie painea si orice inseamna aluat. A doua problema este ca in fisa postului meu scrie ca trebuie sa gust fiecare fel de mancare pe care o gatesc bucatarii (si sunt cam 14 in fiecare zi!). Mersul pe jos face parte din viata de zi cu zi, dimineata chiar in pas repejor catre servici, iar abdomenele le-am inceput de doua saptamani. Ma gandeam astazi ca imi voi lua o coarda si voi sari zilnic, poate ajuta… Si ne-am mai propus, cu sotul meu, sa iesim in fiecare duminica pe munte. Mananc mult mai putin decat anul trecut, incercand sa stopez (cel putin) luarea in greutate. Automasaj se poate?

        • arakelian spune:

          pai la automasaj ma gandeam. Cat stai la un film preferat – poti fol. si uleiul de masline din casa/ orice crema. Si 10 min zilnic ajuta.
          Despre alimentatie, te invidiez ca trebuie sa degusti :D. SIngurul lucru cu care e bine sa lupti e… faina/zaharul (chestii super-procesate). Daca le-ai scoate…mare schimbare ar fi.

  7. arakelian spune:

    cat despre mers pe munte,v aaai ce va invidiez 😉

    • cafeauata spune:

      Am inceput si automasajul, am lichidat si prajiturile (altele nu voi mai face prea curand!), mai ramane coarda si iesirile. Doar sa se opreasca ploile astea nenorocite, ca totul musteste de atata apa!

Lasă un răspuns

