Muzica stiuta si nu prea

Am crescut cu aceasta muzica, am auzit-o saptamana de saptamana, fara sa stiu cine a compus-o. E drept, doar o mica parte era redata la „Teleenciclopedia”, dar toata este frumoasa.

Cat despre Charlie Chaplin… El este „de vina” pentru genericul „Telecinemateca”. Va amintiti?

Daca ati urmarit emisiunea „Atlas”, sigur recunoasteti cateva acorduri:

Acest articol a fost publicat în Amintiri, Muzica, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Muzica stiuta si nu prea

  1. Iulia zice:

    Am ascultat si m-a emotionat incredibil. Habar n-am avut de povestea melodiei. Ce compozitor! Pe nedrept uitat.

  2. prasnelius zice:

    Dragă Cafeluța ! Mulțumesc din suflet pentru melodiile postate ! Nostalgie !!!! Acesta este sentimentul cel mai potrivit , care l-am avut după audiția acestor melodii .Ele au aparținut generației mele . Nu te mint dacă î-ți spun că am „lăcrimat„ după ce le-am ascultat !!! Încă odată î-ți mulțumesc ! Sărut mîinile !!!

  3. convietuire zice:

    Nostalgie…e puțin spus. Feerie…și-un vis!

  4. fosile zice:

    E drept,nu erau asa de multe emisiuni,dar marea majoritate erau asteptate si urmarite de toata lumea.
    Clipul de la „Atlas” este impresionant.
    Merci, de aducerile aminte!

  5. Mihaela C.P. zice:

    Chiar frumoasa prima melodie, am ascultat-o in intregime la inceput putine nedumerita pentru ca nu recunosteam niciun pasaj .Dar apoi cand a inceput refrenul cunoscut…haha, ce m-am bucurat ! Au selectat pentru generic intr-adevar un pasaj deosebit care sa fie placut si usor de recunoscut. 🙂
    Oare Teleenciclopedia nu mai ruleaza si acum?

    • cafeauata zice:

      Am spus eu ca numai o mica parte din piesa este cunoscuta! Ma bucur ca ai avut rabdare sa o asculti si sa stii ca in fiecare sambata, la ora 18 pe TVR1 este emisiunea „Teleenciclopedia”. Daca mai ai timp…

Lasă un răspuns

