Cautare

De astazi ma bucur de cinci zile de concediu. Incerc sa ma regasesc dupa o perioada in care parca m-am pierdut de mine, parca cineva sau ceva mi-a furat increderea in ceea ce stiu, spun si fac. E bine. Voi gasi „vinovatul”, iar de acolo va fi doar un pas pana sa-mi revin, pana sa fiu increzatoare in propriile-mi forte, asa cum e normal sa fiu. O fotografie reusita, cu doua bijuterii: Cola si un amestec de pietre, asa cum sunt gandurile mele. Sursa foto: Alexandru.

Acest articol a fost publicat în Bijuterii cu pietre semipretioase, Cola si alti catei, Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Cautare

  1. dianaalzner spune:

    Imi plac foarte mult amandoua bijuteriile. 🙂
    Concediu odihnitor iti doresc!

  2. fosile spune:

    Este foarte frumos colierul in lumina dupa-amiezii,iar catelul este minunat.Imi inchipui ca n-a fost intentia de a fotografia colier cu catel,nu?
    Concediu placut!

  3. acuarele spune:

    Superb colierul. E parca anume facut pentru o fiinta capricioasa si copilaroasa ca mine. Acum rosu, acum verde sau albastru, dar de ce nu toate laolalta!… 🙂 Si daca are si cercei la fel, e si mai bine! Mai ai vreun exemplar, cumva, din intamplare?… 🙂
    Traieste si bucura-te de clipa, punctual, fara sa te mai gandesti la alte amanunte. Cola te va ajuta, sunt sigura!… 😉

  4. cafeauata spune:

    Ma bucur ca iti place, este unul dintre preferatele mele si ma pregatesc sa insir unul si pentru tine. Bineanteles, vor fi si cercei!
    Cola, daaa! Nu se dezlipeste de mine nici macar o clipa!

  5. Mihaela C.P. spune:

    Poate o fi doar o tulburare produsa de tranzitia de la iarna la primavara, care ca orice tranzitie se face cu ”zgomot” si simturi ravasite . 🙂

  6. cafeauata spune:

    Sper ca a fost doar atat. Vreau sa fie doar atat!

Lasă un răspuns

