Costa Rica

De multi ani o legatura despre care credeam in copilarie ca va ramane vesnic puternica, nu mai exista. Viata ne arata uneori ca nu apartinem celor in jurul carora am crescut, ca totul poate sa fie lasat in urma, iar noi putem sa devenim parte dintr-o lume de a carei existenta nu stiam prea multe sau chiar nimic. Imi amintesc de cel cu care imi imparteam vacantele prin jurul blocului de acasa sau la bunici. Eu am ramas aici, liniar, chiar monoton. El a hoinarit prin lume in lung si in lat, intalnind in cele din urma femeia a carei dragoste l-a dus in Costa Rica. Poate este un om fericit, sau poate ca nu. In ultimii douazeci de ani ne-am intalnit o singura data si atunci povestile au trecut razant pe langa acest subiect. As vrea sa ajung acolo, unde copilul de altadata este sot, tata, cetatean al unei tari despre care nu stiu aproape nimic.

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Costa Rica

  1. isis spune:

    Picatura cu picatura, se face de-o suta… 😉
    Costa Rica sa fie! Eu zic sa-ndraznesti sa-l cauti, pentru inceput.
    Sunt langa tine.

    • cafeauata spune:

      O suta spui tu? Nu-i cam mult? Ma las pe mana ta!
      E trecuta in Caiet, sa stii!

      • isis spune:

        Multumesc mult! Stiu ca i-ai inteles sensul si scopul. Si stiu ca nu doar despre incredere oarba este vorba in cuvintele tale, ci despre ceva ce simti si tu cumva ca functioneaza, intuiesti… Altminteri n-ai fi atat de deschisa si receptiva. Crede-ma, te rog, am vazut multe, stiu ce vorbesc…

        Cat despre cele o suta, nu exista limite, de fapt. Ar putea fi si mai multe, daca ne tin curelele… 😉

  2. fosile spune:

    Si n-ati tinut legatura?
    El n-are calculator,internet si celelalte?
    Ar fi o prima modalitate de a lua legatura cu el si dupa aceea pot aparea si celelalte.
    O data ajunsa acolo,s-ar putea sa-ti placa si sa vrei sa ramii mai mult timp.
    Cine stie?

    • cafeauata spune:

      Chiar asa: cine stie?
      Stiu ca toate se intampla la timpul potrivit. Daca pana acum nu am tinut legatura, a fost pentru ca asa a trebuit sa fie, iar daca trebuie sa ne mai intalnim, se va intampla, cu siguranta!

  3. acuarele spune:

    Pentru mine sunt insule scufundate. Nu, iubirilor de demult nu vreau sa le asociez imaginea prezentului… care este cu totul altceva decat ceea ce aveam atunci. Dar recunosc ca mi-au mai bantuit cateodata visele. Si mi-a trecut, la fel de bine si frumos.

  4. Georgiana spune:

    dacă vrei merg cu tine! 😀

  5. Iulia spune:

    Spun un NU hotarat scormonirii trecutului. Nu aduce niciodata ceva bun. Mortii cu mortii, viii cu viii.

    • cafeauata spune:

      Nu suntem toti la fel, Iulia. Imi place sa imi amintesc de oameni dragi, de clipele cand era totul un balon de bucurie si nici macar nu ne gandeam la ce va fi sa fie viata. Si mai cred ca daca imi doresc tare mult, pana la urma legatura se va reface, cel putin de la distanta.

  6. eumiealmeu spune:

    am avut 2 prieteni buni in copilarie. unul s-a casatorit cu o cunostinta de-a noastra si ea mi-a interzis sa mai vorbesc ceva cu el. buna faza, nu? celalalt s-a casatorit cu o fata mai mica decat el cu 10 ani si saraca imi zice sarutmana, doamna… si nu ma scoate din dv…
    cel mai bine ar fi sa te simpatizeze nevasta si sa te mai tina si el minte…
    incearca la facebook…
    dar sa stii ca unul dintre colegii mei din clasa 1, m-a cautat pe fb si, dupa ce i-am dat mai multe detalii despre mine, nu m-a mai cautat… probabil s-a speriat.. totusi, e bodyguard… ce sa-l sperie atat de rau la o pitica asa cum sunt eu?

  7. Mihaela C.P. spune:

    Uneori e mai usor sa iti faci prieteni noi decat sa reiei relatiile cu cei vechi pe care nu i-ai vazut de multi, multi ani , cu care revederile pot fi dezamagitoare .Si eu am multe prietene pe care nu le-am mai vazut de mult timp si …parca mi-e si teama sa le reintalnesc :).

  8. cafeauata spune:

    O retinere am si eu, cu privire la varul meu, dar cred ca am face fata! Evident vreau o intalnire de cateva zile, sa apucam sa stam de vorba, sa ne cunoastem asa cum suntem acum, sa ne amintim maimutarelile din copilarie. Timpul este inainte, poate vom avea noroc…

Lasă un răspuns

