Sa fie?

„Ce faci?” am intrebat. „Poze la scorburi” mi-a raspuns. „Sunt o scorbura! Fa-mi si mie o poza”. Oare sa fie ceva adevar in aceste cuvinte?

Pentru ca in 29 martie 1943 s-a nascut Evangelos Odysseas Papathanassiou, cel cunoscut sub numele de Vangelis, ascult una dintre primele piese pe care le-am auzit compuse de el. Inca ma fascineaza la fel ca atunci, in 1982, cand cel care avea sa imi devina sot a facut posibila acea auditie.

Acest articol a fost publicat în Excursii, Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Sa fie?

  1. fosile spune:

    Pai ce se vede?
    Frumoasa pasare reintoarsa din tarile calde la scorbura de anul trecut.Sa o aranjeze pentru o vara intreaga.Se pare ca te-a multumit ce ai gasit ca vad un scaun si o bere neagra.Deci,e bine!
    Vangelis?
    E ziua lui?
    La multi ani! Sa-l tina Dumnezeu inca cit de mult se poate,se ne mai incinte cu muzica lui fantastica.Cite clipe fericite am trait pe muzica lui…
    Mi-am cunoscut sotia,ne-am casatorit si traim fericiti.
    Multumesc Cafeluta!

  2. fosile spune:

    Nu te-a vazut ca pe o scorbura,ci ca locasul in care se adaposteste sufletul lui.

  3. isis spune:

    Daca tu crezi ca este adevar in cuvinte, atunci este. De crezi ca nu, nu e – e doar un trunchi verde si plin de viata, luminos si gata sa infloreasca a primavara.
    Oricare ti-ar fi credinta, ai dreptate. Din pacate sau din fericire, noi alegem…
    Prin 1982 ai ales bine. 😉

  4. acuarele spune:

    Putem fi orice ne dorim. Eu iti doresti sa fii mereu Cafeluta noastra cea de toate zilele, si sa ne bucuri cu scrierile tale pline de sensibilitate si de sens!
    Si mie imi place foarte tare Vangelis, si pentru mine si sotul meu e speciala muzica lor!
    Te sarut, arati chiar ca un copacel in poza!… 😉
    Am ales asta pentru tine, sunt senzationale efectele sonore!

    • cafeauata spune:

      Multumiri, Acuarela! Un spectacol de zile mari, cum altfel ar fi putut sa fie?
      Cu sau fara scorbura, viata merge mai departe. Dar, asa cum spunea Fosile, sper sa fiu scorbura pentru adapostirea sufletului lui.

  5. dianaalzner spune:

    Frumosilor! Imi sunteti dragi si voi si Vanghelis pe care il sarbatoriti. 🙂

  6. Georgiana spune:

    heheee, mai vreau poze dintr-astea cu scorburi! îmi plac scorburile mult de tot!
    puuuuup! :*
    P.S. am comentat cu altă adresa de email, că wp ăsta de la o vreme face figuri 😦

  7. Mihaela C.P. spune:

    Reusita poza :)! Nu stiu cat adevar in cuvintele tale, dar a meritat sa ramana surprins momentul, zambetul larg si buna dispozitie , toate intr-o poza.

  8. convietuire spune:

    Da, chiar faină poză… să te mai lași iubită-n armonii fotografice 🙂

  9. eumiealmeu spune:

    esti super … si traznita! fara prima se poate sa existi… dar ce bine ca totusi ai si prima calitate. 🙂 cat despre a doua… bine ca esti asa! se poate trai mult si bine daca esti mai zanatic…
    vanghelis… copilaria mea? mi-ai alinat si alintat inimioara.

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Eu-le!
      Nu m-am gandit ca sunt atat de multi iubitori de Vangelis, avand in vedere cat de rar il vedem la TV. Dar se pare ca muzica buna rezista. E de bine!

  10. Aici m-ai nimerit bine 🙂
    La o tigara nu mai putem sta …(cred ca ti-am marturisit ca fumam un pachet de tigari pe zi si ce greu m-am lasat 😦 Eram constienta ca e imposibil sa umbli pe 2 cai si totusi ….)dar la o cafea cu Vangelis oricand 🙂

Lasă un răspuns

