Doua zile

Primul sfarsit de saptamana adevarat de primavara a fost unul ratat. Sper ca nu vor fi toate asa.

Stiu ca pentru orice rautate, cat de mica, „o iau in ceafa”. Stiu ca nu trebuie sa fiu egoista si nici posesiva. Stiu ca trebuie sa spun doar cuvintele pe care mi-ar placea sa le aud spuse de altii mie. Stiu ca nimeni nu poate sa gandeasca asa ca mine, la fel cum nici eu nu gandesc la fel ca altii. Stiu o gramada de „reguli”, dar cu toate astea uneori ma las prada suspiciunilor, neancrederii si impulsului de moment. Uneori doar ma descarc, alteori insa vine si raspunsul imediat, ca si cum era nevoie doar de rautatea mea pentru a declansa alta rautate. Nu stiu daca ma voi schimba vreodata, stiu doar ca toate aceste clipe pline de venin au urmari mai multe decat am putea crede la prima vedere. Imi imaginez un punct negru primit la scoala (vietii), pentru care va trebui sa muncesc din greu ca sa-l transform intr-unul rosu, de buna purtare. Daca voi putea…

Sambata am mers toti trei (deci si Cola) in Faget. Ideea era ca ea sa zburde libera, iar noi sa ne plimbam la aer curat. Acolo unde am parcat, noroiul era pana la glezna, am aratat perfect! In rest, palcuri cu zapada, in alte locuri iarba suprasaturata de apa, ici – colo incercari foarte timide de viata noua de sub paltonul de frunze. A fost… nicicum plin de noroi.

In alta ordine de idei, saptamana trecuta am gasit un pliant in posta http://www.kiabi.ro/Kiabi-data/230-ROUMANIE/catalogue/appli.htm. Am crezut ca voi reusi sa fiu si eu in trend, ca voi avea doua piese noi, dupa noile mele masuri.  Asa ca, am descins la Polus, in celalalt capat de Cluj. Pantaloni am gasit la pret intreg, iar despre bluza, nici vorba! Ei s-au asigurat ca nimeni nu poate sa le faca scandal, scriind pe pliant „in limita stocului disponibil”. Nu mi se arata sa fiu moderna, asta este…

Dupa shopping,  sotul meu a venit cu ideea sa mergem in Hoia, alt loc unde poate sa fie lasata libera Cola si noi putem inspira altceva decat fum de tigara sau aerul poluat din oras. In Hoia n-am mai fost de cativa ani, dar se pare ca edilii nu au inclus zona pentru intretinerea drumului. Gropi. Imense, pline de apa. Lume multa, gratare, distractie si masini care patinau pe iarba mai ceva ca si pe gheata. Nu ne-am oprit, doar am intors si am mers acasa, facandu-i Colei plimbarea in jurul blocurilor.

Dar au fost doua zile minunate de primavara!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Doua zile

  1. Mihaela C.P. spune:

    De-aia se zice ca cel mai scurt drum este cel cunoscut .Si eu am patit asa , dar nu anul asta, cand am zis intr-un weekend de primavara, insorit, sa mergem la padure si am intrat in niste noroaie…
    De atunci e invatare de minte, numai vara pe vreme uscata mai mergem la padure :).

    • cafeauata spune:

      Vara e prea departe si Cola s-a ingrasat putin in iarna asta, asa ca ne-am gandit sa trecem la miscare. Vom verifica si sambata care vine, poate avem mai mult noroc.

  2. acuarele spune:

    Cafeluta, orice zi e frumoasa daca suntem sanatosi. Mintea noastra este cea care ne controleaza starile, asa ca daca o controlam noi pe ea si nu invers, putem avea surprize din cele mai placute!…
    Eu cred ca o sa-mi caut o croitoreasa buna!… 😉

    • cafeauata spune:

      Uneori obosesc sa ma controlez, iar la faza de om bun mereu, inca nu am ajuns. De aici mi se trag rautatile.
      Daca ar mai fi fost printre noi croitoreasa mea, nu-mi faceam probleme. Dar drumul ei s-a oprit brusc aici, a plecat fara sa ma lase pe mana alteia la fel de priceputa. Am incercat dar am dat doar de unele pentru care e bine oricum. Tu sa ai succes, nu ca mine!
      Te imbratisez!

  3. dianaalzner spune:

    Am primit şi eu un punct negru pentru că sunt posesivă. L-am încasat şi gata, din păcate nu pot fi altfel.

  4. eumiealmeu spune:

    mie mi-a placut kiabi in Madrid. aici mi se pare ca au marfa foarte scumpa si nu chiar atat de reusita. sunt disperata din cauza acestei idei, ca ne considera niste fraieri si ne trimit toate tampeniile. asa e si cu alte firme. multe. ce am luat din Madrid, aici a venit dupa 4 ani! pacat.

    • cafeauata spune:

      Tot e bine ca eu nu am vazut alt Kiabi, doar pe acesta. Trebuie sa recunosc faptul ca erau pe rafturi cateva chestii care mi-ar placea, dar preturile sunt pentru altii…

Lasă un răspuns

