Albastru

Sa existe oare o legatura intre ce si cum simtim si culorile pe care le aruncam pe noi dimineata? Cred ca da.

Astazi am fost gri – albastra. De la griul moale, la albastrul adanc. De fapt, incepusem sa – mi fac ordine in sifonierul cu ganduri…

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Albastru

  1. Diana Alzner spune:

    Mi-ar plăcea să am o garderoba atât de mare încât să-mi pot exprima, prin intermediul ei, starea sufletească… 🙂
    Astăzi aş fi fost verde!

    • cafeauata spune:

      Sunt de acord cu tine pentru ca nici eu nu am asa un „dressing”, dar macar ceva mic tot este care ma defineste in fiecare zi in parte.
      Frumos si vesel verdele, Diana! Ne trezim incet, incet din uratenia de griuri de iarna, urmez si eu…

  2. convietuire spune:

    Frumos ai spus…ordine în șifonierul cu gânduri…
    Albastru și moale precum catifeaua…

  3. cafeauata spune:

    Curatenia de primavara, Oana…

  4. fosile spune:

    Probabil ca la voi,fetele,asa este.
    Indiferent ce ginduri am,arunc ceva pe mine si-o roiesc.

  5. yousef59 spune:

    Imi place culoarea verde…dar si albastrul boltii ceresti!
    Albastru adanc…entuziasm…
    O zi buna sa ai!

  6. acuarele spune:

    Mi-amintesc cum inainte de ’89 nu existau in multe case televizoare in culori, pe atunci puteam, cel mult, sa ne imaginam culorile. Nici haine multe nu prea se gaseau, doar cateva piese intr-un dulap, dar acelea erau de calitate, le purtam ani multi fara sa se uzeze. Astazi imi iau bluze care dureaza un sezon, dar nu pot rezista tentatiei culorilor. Momentan, starea mea este de mov, pe diferite nuante. Si mai e un roz cu foarte usorara tenta de mov care imi place mult. Verde nu prea port (cel mult un verde marin), e culoarea mamei de-o viata, prea am fi amandoua la fel!… 🙂 Albastrul nu prea ma prinde pe mine, mai e un ocru auriu pe care-l iubesc si pe care nu l-am mai intalnit de ani multi.

    • cafeauata spune:

      Griul mi-a placut din adolescenta. I-am ramas fidela. Rosul, in toate tonurile si negrul, in special negrul ma caracterizeaza. Oare de ce oamenii se feresc de negru? Mai mult chiar, mi se face observatie daca il port doua zile consecutive.
      Te pup!

  7. Eu spune:

    O combinatie ciudată. Gri cu albastru nu pare a fi o prietenie prea bună, ar spune unul din ăia care se ocupă cu stilul din viaţa nostră. Dar nu trebuie să ne luăm după ce spun ei, cele mai bune decizii le iei singură. Nu ştiu la ce se referă acestă stranie combinaţie. poate fi o pală de vânt, o adiere a primăverii care nu vine, o picătură de sevă, un bob de nelinişte. Poate fi o batistă cu broderie, dar cine mai poartă în ziua de azi batiste din material. Poate fi un şal, un fular, batic sau cine ştie ce, din ce se aruncă pe noi. Eu cred că stiliştii au o viaţă a lor, iar în cea reală, noi putem asorta ce vrem, cum vrem. Griul moale este perfect pentru a fi mângâiat şi să te mângâie. Albastrul adânc poate fi răcoros, dar şi periculos. Moale şi pericol, combinaţia perfectă pentru o zi obişnuită. Dar ce zici de roşu cu verde, galben cu maron, negru elegant. Ori toate la un loc. Poate vorbeai de fard, ruj, vopsea, picături în vântul care bate din nord spre vest şi din sud spre est. Totul este posibil dacă îţi place. Moale, periculos, cald, catifelat, incitant, crud, rece, aromat, aruncate în şifonierul gândurilor. Te va găsi cineva

  8. eumiealmeu spune:

    citind postarea, mi-a stat inima in loc. am luat din Miercurea Ciuc o umbrela in culori superbe, 10 la numar si am cules-o de prin casa noastra ca sa o pot purta… (ca noi acum stam in alta parte, la noi e liber si intuneric 🙂 ) ideea de culoare… m-a facut sa ma intreb daca umbrela mea e pe undeva pe aici, daca nu cumva am uitat/o in autobuz… bine ca mi-am amintit unde am pus-o, altfel faceam stop. e singurul obiect care-mi e drag dintre toate cate am. de celelalte ma pot debarasa, dar ea e prea colorata si prea frumoasa… culorile sunt pline de viataaaaaaaaa 🙂

Lasă un răspuns

