De ce India?

Daca as avea ocazia (cu tot ce inseamna asta) sa calatoresc undeva, aiurea, as vrea sa ajung in India. Nu pentru ca stiu multe despre ea, despre hinduism sau alte cele, ci doar pentru a vedea templul maimutelor si pe cel al sobolanilor. Am vazut azi un documentar si am ramas cu gandul la viata de acolo, la faptul ca 20.000 de sobolani traiesc in huzur intr-un templu al lor, unde oamenii le dau de mancare un amestec special de faina, zahar si unt. Si tot acolo, stau roata in jurul castroanelor cu lapte, din care beau apoi si oamenii, considerand ca acei sobolani sunt oameni reancarnati si ca, la randul lor s-ar putea reancarna in sobolani . Niciodata nu a fost nicio epidemie declansata de Salmonella purtata de animale! Pentru unii poate parea scarbos, dar pentru mine curiozitatea ar invinge orice alta senzatie. Iar maimutele acelea obisnuite cu viata „la oras”, devenite obraznice si furacioase, ma distreaza atat de tare incat as vrea sa merg sa le privesc o zi intreaga. Dar, cum de la a vrea si pana la a face este drum tare lung, acum ma multumesc doar cu imaginile filmate de altii…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la De ce India?

  1. acuarele zice:

    Simti ca te-ar imbogati spiritual o astfel de experienta.
    Eu imi doresc un sejur la mare in Grecia, candva!… 😉
    Un film care cred ca ti-ar placea:

    • cafeauata zice:

      Bineanteles ca as vrea sa vad cat mai multe din India, dar cele doua lucruri in mod special!
      Din pacate si spre rusinea mea, nu am vazut filmul, cu toate ca s-a vorbit atat de mult despre el si a primit mai toate premiile care puteau sa fie primite. Sper sa invat sa caut filme gratuite pe net si sa le si vad!
      Sa-ti fie saptamana usoara!

  2. fosile zice:

    E clar ca iubesti animalele,de orice fel,daca ai fi in stare sa mergi pina la capatul pamintului sa le vezi.
    Iti doresc sa ti se implineasca visele.Macar o parte din ele,pentru ca ai vise frumoase.

    • cafeauata zice:

      Iti dai seama ce fain ar fi acolo? Ce cu totul alta viata, ce fel de a vedea animalele carora nu le fac nimic pentru ca sunt sacre…
      Multumesc, din pacate aripile nu-mi sunt destul de lungi pentru a putea zbura cu adevarat…

  3. Diana Alzner zice:

    Cafeluto, iti doresc sa-ti implinesti visul.
    India reprezinta si pentru mine un taram magic.

  4. Georgiana zice:

    să am bani mulți știi ce-aș face cu ei? aș călători! orice locșor din lumea asta mi-aș dori să-l văd! aș veni acasă doar la Paști și la Crăciun 😀
    P.S. apropo de dorința ta: ai grijă ce-ți dorești, că s-ar putea să ți se întâmple! 😉
    puuup!

  5. isis zice:

    Ai scris visul in Caiet? Ai pus poză? Fa-o, te rog. Ai incredere in mine.
    Si eu vreau sa vad maimute mici si hoate, dar… la Rio. 🙂

  6. fosile zice:

    Ce organizate sint nemernicoasele.
    Cum sa le faca fata saraca femeie…
    Se pare ca daca ii hranesti-pe sobolani- nu vor crea probleme de genul care apar peste tot prin orasele care n-au grija de ei.
    Brrrr….

    • cafeauata zice:

      Is faine de nu mai pot! Cand ma uit la clip rad pana nu mai pot! Din pozitia noastra e haioasa faza, dar pentru localnici nu prea.
      De ce brrr? Ma gandesc la hamsteri, la porcusorii de Guineea si gata!

  7. Mihaela C.P. zice:

    Si eu am vazut documentarul in care un batran statea cu sobolanul in brate si ii dadea sa manance dintr-o pitta, paine din aia arabeasca ca o clatita si apoi manca si el din ea, spunand ca sobolanul e unchiul lui reincarnat :). M-am gandit atunci la bietii sobolani care au ghinionul sa se fi nascut la noi unde sunt otraviti de frica si de sila de ei. Mi-e mila de neamul lor, cele mai oropsite fiinte de pe fata pamantului, se mai fac si experimente pe ei .

    • cafeauata zice:

      Care este concluzia? Nu-i dracul chiar asa de negru! Noi, astia din lumea mai civilizata, stim doar sa ucidem, sa gasim motive pentru a distruge orice avem chef. Si nu ne lipseste cheful… Tot respectul pentru popoarele care stiu sa respecte!

  8. dupa ce am citit articolul mi-a venit in minte o intrebare: a numar oare cineva sobolanii de se stie numarul lor?

  9. yousef59 zice:

    Lumea asta mare e plina de locuri care ne atrag…ce pacat ca depindem de bani!

  10. manuela zice:

    Mie mi-ar place sa vad Egiptul.Intotdeauna m-a fascinat istoria antica .Piramidele,faraonii..Apoi mi-ar place sa merg in Thailanda si Japonia.Dar raman cu mi-ar place si cu visele:))

    • cafeauata zice:

      Incerc sa cred ca visele de acest fel pot sa devina realitate. Incearca si tu, pana la urma nu este imposibil sa aduni banii necesari…

      • manuela zice:

        Cand ai un student in casa,rate,facturi,si alte cele,e cam greusa aduni banii necesari acestor vise…dar nu e imposibil:))

        • cafeauata zice:

          E greu chiar si fara student si rate, stiu din experienta. Dar hai sa lasam visele sa-si faca treaba, poate toate cele vor fi mai usor de trecut…

  11. eumiealmeu zice:

    daca/ti doresti, as vrea din inima sa ti se implineasca dorinta.
    o sa ma rog pentru asta. tu fa restul! 🙂
    ascult-o pe Isis, ea e mama tuturor dorintelor… implinite! 🙂

    • cafeauata zice:

      Multumesc, chiar asa voi face! O voi asculta pe Isis si voi incerca sa fac si restul…

      • isis zice:

        Dragele mele, nici nu stiti voi cate dorinte NEimplinite am! As putea spune ca mama LOR sunt… 🙂 Da’ nu astea sunt cele importante, zic eu.
        Zile frumoase!
        :* :* :*

    • eliza zice:

      Hai cu noi! Abia ce ne-am intors din Noile Indii invaluita de un scut de energii.
      Intentionam sa facem un repetir in februarie asa ca te invitam. 0745-309995, Eliza

      • cafeauata zice:

        Multumesc muuuult pentru invitatie! Deocamdata sunt legata „de glie”, probabil pentru ca inca nu sunt pregatita pentru asa o experienta. Sunt sigura ca se va intampla exact atunci cand va fi momentul, fara sa fortez in vre-un fel mersul lucrurilor. Mi-ar face mare placere sa povestesti macar putin despre ce ai simtit acolo.
        Din nou, multumiri!

Lasă un răspuns

