Sa fiti iubite si sa iubiti!

Frumoase sa va fie zilele, zambarete visele si privirea mereu senina.

Este o zi minunata, asa cum sunteti si voi. La multi ani!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Sa fiti iubite si sa iubiti!

  1. Diana Alzner zice:

    La Mulţi Ani, Cafeluţo! Toată bucuria din lume să se adune la casa voastră! 🙂

  2. yousef59 zice:

    Sa ai o zi minunata,sa-ti fie casa plina de bucurie!

  3. Mihaela C.P. zice:

    La multi ani, Cafeluță!
    (mi-am luat si eu seminte de floarea soarelui sa incerc si eu laptele minune)

  4. prasnelius zice:

    La mulți Ani !!!Să ai parte în viată numai de bucuriiși multă Fericire ! Sărut mîna !!!

  5. tetris zice:

    La multi ani, Cafeluta! Sa fii fericita!

  6. eumiealmeu zice:


    de vorbit nu pot vorbi pentru că m-a prins laringita.
    de scris nu scriu pentru că nu am tastatură la dispoziție.
    mă strecor și eu, fac slalom prin zi și măcar un semn de viață dau.
    să te străduiești pentru fericire!

  7. cammely zice:

    La multi ani, draga mea!

  8. BlueRiver zice:

    La multi ani cafeluta! :*… sunt foarte prinsa in ultima vreme si nu prea mai intru pe aici, dar imi revin de luna viitoare 🙂

  9. acuarele zice:

    Superbi irisii, si aceste nuante ma atrag puternic in acest an!… 😉
    Sa fii iubita si fericita!
    La multi ani o Primavara intreaga!

  10. acuarele zice:

    Bijuteria e nemaipomenit de frumoasa, si se potriveste cu o bluza de matase in exact culoarea irisului! Sincera sa fiu… mi-as dori acel lantisor cu cristal!… 😉

Lasă un răspuns

