Daca

Daca maine nu m-as trezi?

Acest articol a fost publicat în Pentru tine, Stari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Daca

  1. convietuire spune:

    Întotdeauna m-a impresionat melodia asta… şi clipul în sine.
    Mesajul e…terifiant, dacă am putea să spunem mereu la timp….tot ceea ce dorim a spune celui drag…
    Te îmbrăţişez, cafeluţă!

  2. Georgiana spune:

    ei lasă, nu-ți mai pune întrebări dintr-astea. te vei trezi, îți vei bea cafeluța împreună cu omul vieții, vei fi sănătoasă și voioasă toată ziua, da?

  3. Diana Alzner spune:

    Sunt foarte multe lucruri care se incheie brusc in viata noastra. Eu cred ca trebuie sa fim intotdeauna pregatiti.

    • cafeauata spune:

      Ai dreptate, Diana, dar putem sa fim pregatiti? Eu imi tot repet de cativa ani si tot cred ca multe dintre cele care mi se vor intampla ma vor surprinde.

  4. Mihaela C.P. spune:

    Fiecare vom avea parte de o zi de maine care nu va mai veni. Pana la urma si moartea face parte din viata si nu este ceva nefiresc.Sa speram insa ca se va intampla cat mai tarziu pentru fiecare si cat mai lipsit de evenimente neplacute :).

    • cafeauata spune:

      Nefiresc nu este. Ba chiar din contra, este singurul lucru care sigur ni se va intampla tuturor! Doar ca mi-ar place sa am ragazul de a spune inainte unele lucruri celor dragi…

  5. fosile spune:

    Bine ai venit,primavara!

  6. prasnelius spune:

    La mulți Ani și multă fericire și sănătate cu ocazia zilei de 1 Martie ! Î-ți mulțumesc pentru momentele plăcute pe care le-am petrecut de cînd am descoperit blogul tău . Mulțumesc!

  7. acuarele spune:

    Nu ma pot gandi la acel „maine”.
    Sa traim clipa, luand aminte de la flori!…
    O primavara cu iubire si cu cantec, cu sanatate si numai bucurii!

  8. yousef59 spune:

    Sa ai o primavara frumoasa!

  9. eumiealmeu spune:

    întrebarea ta necesită o adevărată dezbatere.
    poți declanșa o leapșă… 10 lucruri pe care le vei face dacă…
    te îmbrățișez.
    bine că deocamdată încă mai avem zile. 🙂

    • cafeauata spune:

      Norocul meu ca nu ma pricep prea bine la dezbateri in termeni pretentiosi, doar asa.. la povesti la o cafea. Asta nu inseamna ca nu ma gandesc la lucruri serioase…
      Cat stim?

  10. Lutamoshikito spune:

    Odata si odata, toti vom „trece” intr-o alta „zi”. Pregatiti nu cred ca putem fi pentru ca nu stim in ce consta aceasta „pregatire” pentru a putea savarsi ceva in acest sens.

    • cafeauata spune:

      Important este sa acceptam ca a venit momentul, indiferent daca ne-am atins sau nu scopurile pe Pamant. Am vazut zilele trecute, intr-un serial, un pacient care astepta o inima. Era impacat, credea in Rai cu adevarat, iar alegerea lui ar fi fost Raiul in detrimentul vietii de aici. Mi s-a parut extraordinara credinta lui! In sensul acesta imi doresc sa fiu pregatita…

Lasă un răspuns

