Metamorfoza

Boboci

Dupa doua zile

 

Splendoarea

Asa cum m-am obisnuit de 29 de ani, in fiecare 19 februarie primesc un buchet de frezii. Cel din acest an a fost o minune in stadiul de boboci, pentru ca mai apoi, cu trecerea fiecarei zile, sa devina o splendoare. Multumesc!

 

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Metamorfoza

  1. fosile zice:

    Parca ar fi un buchet de mireasa.
    Sau asta a fost ideea?
    Frumos buchet.Sa fiti fericiti!

  2. convietuire zice:

    Flori sensibile pentru o floare si mai sensibila… sa te bucuri de viata si de culoarea ei parfumata, Cafeluţo!

  3. prasnelius zice:

    Sunt splendide !!! Nu știu cu ce ocazie primești freziile dar sunt f.f frumoase ! Dacă e cum bănuesc eu (aniversarea căsătoriei) vă urez Mulți Ani fericiți înpreună !!! Asta î-mi amintește că în Iunie aniversăm și noi 44 de ani de cînd ne-am căsătorit si am avut o viață frumoasă. Încă odată vă urez toate cele bune !!!

    • cafeauata zice:

      Multumim frumos pentru urare!
      Intr-adevar, splendide! Banuiala este indreptatita, am aniversat al 29-lea an de casnicie. Dar pana la 44 mai este cale lunga… Felicitari si viata lunga si frumoasa va doresc!

  4. acuarele zice:

    Sunt minunate freziile, au cel mai curat si proaspat parfum de primavara, si coloritul lor copilaros, multicolor, mi-e foarte drag!…
    Multa multa fericire si iubire va doresc, de-a pururi!

  5. Diana Alzner zice:

    Îmi plac foarte mult freziile, mi-ai încântat sufletul cu ele.
    Iar persoana care ţi l-a dăruit te iubeşte. 🙂

  6. yousef59 zice:

    Superbe flori in culori minunate!
    Sa fiti fericiti mereu!

  7. Georgiana zice:

    parcă le-am simțit mirosul! mă crezi? 🙂 îmi plac le nebunie freziile! îs florile mele preferate!

  8. Mihaela C.P. zice:

    Ce frumos rezultatul transformarii de la boboc la floare !Initial bobocii pareau a fi o singura culoare, pentru ca odata deschise sa se transforme intr-un buchet nu doar de flori, ci si de culori. Si sunt convinsa ca si parfumul a fost incantator :).

Lasă un răspuns

