29!

29… de ani impreuna. Astazi, 19 februarie 2012.

Imi doresc sa fim sanatosi, sa stim sa ne bucuram, sa stim sa gasim mereu solutiile cele mai bune, iar daca cerul va fi vreodata innorat, sa putem sa vedem dincolo de nori. Imi doresc sa nu ne simtim niciodata singuri si sa fim, candva, doi batranei frumosi, tinandu-se de mana pana la capatul drumului.

LA MULTI ANI CELUI CARE IMI ESTE ALATURI IN FIECARE DIMINEATA!

Acest articol a fost publicat în Dedicatii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la 29!

  1. Digodana zice:

    La multi ani din tot sufletul!
    Si da, eu am convingerea ca voi doi o sa fiti impreuna si la fel de apropiati, pana la sfarsitul drumului:)
    Multi ani plini de fericire!

  2. Diana Alzner zice:

    Va imbratisez!
    La multi ani! Va sta bine impreuna, sunteti frumosi.

  3. Georgiana zice:

    la mulți ani împreună, sănătoși și voioși! să fiți fericiți, dragilor! :*

  4. Ioan zice:

    Doi batrinei,tininde-ne de mina,pina cind va fi…
    Ti-am adus buchetul,mireasa mea.
    La multi ani,Iubito!

  5. tetris zice:

    La multi ani!
    Cu sanatate, fericire si multe bucurii!

  6. acuarele zice:

    La multi ani fericiti impreuna!!

  7. Mihaela C.P. zice:

    Multi ani inainte! 🙂

  8. 29 de ani e o varsta tare frumoasa! Mai ales pentru o casnicie!
    La multi ani!

  9. yousef59 zice:

    La multi ani!
    Sa va dea Dumnezeu tot ce doriti si sa va ocroteasca mereu!

  10. cita zice:

    La multi ani buni impreuna!
    Dumnezeu sa va tina uniti si fericiti!

  11. convietuire zice:

    Mulţi ani în fericită armonie vă doresc!

  12. isis zice:

    Fie ca, ori de cate ori iti muti perna la celalalt capat al patului din dorinta de indepartare, el sa te gaseasca si sa te apropie. Gand bun pentru voi, dragii mei!

  13. arakelian zice:

    29 ani impreuna??? WOW!! pai sunteti impreuna de o viata!!! Sa fiti impreuna la fel de fericiti urmatorii 29 de ani!!

Lasă un răspuns

