Ierni frumoase

In iernile in care prietena mea era aici, in Cluj, ne rasfatam in serile reci de iarna cu cafea si cu … visine din visinata. Ne-am inveselit de cateva ori chiar bine, dar niciodata nu ne-am gandit ca vom renunta la visinele din damigeana. Acum nu stiu daca ea mai are acolo, la Sasca, visine din acelea, dar mie imi este o pofta nebuna de ele. Si pentru ca intotdeauna caut solutii, am dat sfoara prin firma, poate, poate, cineva se indura de mine, dar in zadar. Nimeni nu a facut visinata in aceasta iarna. Au venit fetele cu ideea sa cumpar compot si sa pun alcool, dar exclud varianta asta, nu poate sa fie la fel. Nu-mi ramane decat sa-mi pun pofta in cui… Sa inchid ochii si sa visez la acele ierni mai frumoase, mult mai frumoase, poate si pentru ca aveam tineretea de partea noastra…

Sursa foto: Toxel Magazin

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Ierni frumoase

  1. fosile spune:

    Imi inchipui ca mergeau perfect,ca desert,la o auditie muzicala,la o birfa mica intre prietene.
    Da , oare, nu v-ati imbatat?
    Ca,daca visinata a fost facuta ca lumea,visinele sint dulci si extrem de alcoolice.

  2. Diana Alzner spune:

    Cafeluţo, vişinele s-au terminat, dar am o vişinată extra! 🙂
    Eu le folosesc şi la prăjituri pe timp de iarnă, sunt grozave. La anul pune de-o vişinată! 🙂

  3. cita spune:

    Uite cum ajungem sa spunem: „a fost o data…’!
    Visinele ca visinele dar combinatia cu prietenie, visine si un pic de alcool doar cat sa straluceasca ochii… asta este ceea ce iti lipseste! 🙂 o zi frumoasa

  4. Georgiana spune:

    happy valentine’s day, Cefeluțo! :*

  5. Elena spune:

    Foarte frumos, extraordinar.

  6. acuarele spune:

    Da, visinele din visinata, le stiu gustul divin!… 😉 Aveam multi visini in curte la tara pe vremea cand bunica era in putere, insa s-au cam uscat si nu prea mai dau roade de ceva ani!… Mi s-a facut dor de magia dulce-acrisoara a acelor veri de demult… Si de Ea!…
    Te imbratisez, si la multi ani!

    • cafeauata spune:

      Orice amintire ma bucura, dar in acelasi timp, ma intristeaza. De ce nu putem da timpul inapoi, macar uneori, ca un fel de premiu…
      Chiar daca a trecut Valentine’s-ul, va doresc si eu la multi ani, viata sa va fie bogata in momente minunate!

  7. Mihaela C.P. spune:

    Noi pastram cateva pungi cu visine la congelator si se pastreaza foarte bine :). Seara buna in continuare!

  8. eumiealmeu spune:

    cu prima ocazie când ai vișine, mai știi pe cine să adaugi pe lista celor cu care le mănânci… cu subsemnataaaaaa… cheamă/mă. 🙂
    să ai parte mereu de iubirea fericită a valentinizării… 🙂

    • cafeauata spune:

      Am inteles! Te-am chemat!
      Iubirea de care am parte si care va mai exista sper mult timp de acum inainte, nu are legatura cu VD. A existat si inainte de aceasta sarbatoare noua pentru romani, fiind oficializata de 29 de ani aproape intregi, impliniti in 19 februarie.
      Imbratisare calda!

Lasă un răspuns

