Schimbari

Sursa foto: Google

Cand aveam undeva catre 50 de kg nici nu stiam cat imi e de bine! Ca multe haine facute la fix nu mai vin pe mine, este ok, am inceput sa ma obisnuiesc, dar sa nu pot inchide fermoarul la cizme, este cumplit! Din acest motiv, toata iarna am purtat pantaloni, ceea ce imi da o stare de discomfort total, eu fiind adepta fustelor in orice anotimp. Si daca in toamna mi-am facut stoc de ciorapi colorati si grosi (exact ca cei din poza), acum doar ma uit in fiecare dimineata la ei si tot cu pantaloni ma imbrac… Astept disperata primavara! Dilema este daca sa ma hazardez sa-mi cumpar alte cizme (acum sunt la reducere) sau la urmatoarea iarna imi vor fi stramte si astea? Ma voi stabiliza cu greutatea sau…

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Schimbari

  1. acuarele zice:

    La mine e invers, am avut ani buni in care nu ma interesau decat pantalonii… Acum am revenit la fuste, si pastrez tinuta sport doar pentru week-end. Dar mi-am innoit in mai multe randuri, in ultimii 10 ani, garderoba, din aceleasi motive amintite de tine…
    Alte cizme nu cred ca se merita sa iei, dupa ce ca sunt scumpe, le distruge zapada si umezeala, oricat de bine construite si rezistente le-ai gasi!
    Se impune o dieta dar dupa ce vin serile de prin gerul napraznic nu-mi mai arde de astfel de socoteli… Astept primavara, sau macar o normalizare a temperaturilor.
    Week-end frumos sa aveti!

  2. Diana Alzner zice:

    Cafeluţo, important este să te simţi bine. Dacă ai bani, cumpără cizme, că rămân şi pentru anul următor, mai ales dacă sunt la preţ mai mic.
    Te înţeleg cu fustele, şi eu mă simt cel mai bine aşa, port rar pantaloni, dar se vede că ne vom mai schimba opţiunile odată cu vârsta. Bine este că se schimbă numai exteriorul, sufletul ne rămâne tânăr. 🙂

    • cafeauata zice:

      Ai dreptate, Diana! Starea de bine (cat depinde de noi) merita un mic sacrificiu. Problema este ca ceea ce mi-a placut din ce am vazut necesita un sacrificiu prea mare, totusi. Dupa ce au facut reducerea de 50%, au preturi de peste 200 lei noi, ceea ce nu imi pot permite acum (oare voi putea la anul?).

  3. Mihaela C.P. zice:

    Eu sunt de parere ca daca ai bani si daca iti gasesti niste cizme care sa iti placa , e bine sa iti iei acum, cu pret redus. Eu atat de rar imi gasesc cizme care sa imi si placa si sa fie si confortabile, cu talpa buna, toc potrivit , incat atunci cand gasesc imi iau. De fapt mie imi plac atat de mult cate unele din cizmele pe care le am, incat umblu ierni la rand cu cate o singura pereche (cum am facut si anul asta, cand port pentru al…poate 5-lea an la rand aceleasi cizme) pana se rup si nu le mai pot folosi.

    • cafeauata zice:

      Preturile sunt exact cele care trebuie sa fie, Mihaela! Parca cei care vand cizme ar stii cati bani pot sa aloc pentru o pereche noua si au preturi care ma depasesc! O clipa am avut impresia ca pot merge la raft, pot lua produsul, il pot plati si gata! Ultima parte nu se poate, deocamdata…

  4. arakelian zice:

    si eu o sa insist pe ideea de dieta. Nu stiu cate kg ai, dar fluctuatiile nu sunt ok pt sanatate – si de ce nu, banii de cizmele noi pot fi folositi altfel 😉

    • cafeauata zice:

      Pai… Prima datorie de servici este aceea de a gusta zece feluri de mancare. Chiar daca nu mai mananc nimic toata ziua, tot sunt mai multe calorii decat as acumula la un alt loc de munca.
      Inaltimea mea este de 1,63, iar pana acum ma laudam cu 50-52 de kg. Acum sunt distrusa ca am 58. Dar daca tin cont ca la un moment dat in viata fiecarei femei unii hormoni isi schimba traiectoria, unii dispar, iar altii se inmultesc, si eu am ajuns in aceasta faza, poate ca cele sase kg nu sunt chiar o catastrofa. Incerc sa ma mentin asa cum sunt acum si sper sa reusesc…

  5. :))
    nu judec, nu dau sfaturi, doar imi dau si eu cu parerea, ca asa e la cafeaua de dimineata!
    1,63 cu 58 si esti stresata?
    mai mai mai ce ti-e si cu femeile!

    mi-ai adus aminte de o gluma, daca te intreaba femeia „cum arat?” esti condamnat definitiv!
    daca raspunzi „perfect, draga mea!” vine replica „nu-i adevarat, arat oribil, of of of!”;
    daca raspunzi „e loc de mai bine” iti da imediat cu tigaia „pai da, mereu ai fost un necioplit”;
    daca taci si te faci ca ai treaba, vine furtuna „pai da, niciodata nu ti-a pasat de mine, plec la mama”!
    asadar, buna dimineata! :))

Lasă un răspuns

