Dor

Imi lipseste asa cum nu mi-am imaginat vreodata ca imi va lipsi. Si totusi… Zambesc si multumesc pentru ca am avut-o…

Acest articol a fost publicat în Dedicatii, Pentru mama, Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Dor

  1. cita spune:

    Cat te inteleg….

    Dorul asta il purtam cu noi pana la capatul lumii !

    • cafeauata spune:

      Stiu, Cita, stiu…
      Pentru mine este cel mai puternic din cate exista! Dar, cum spuneam, multumesc ca a fost mama mea si sper din tot sufletul ca undeva, ne vom regasi…

  2. Diana Alzner spune:

    Aşa cum spune Cita, nu vom putea să ne vindecăm de acest dor, nu vom putea uita că ceva esenţial lipseşte.
    Dar, dincolo de capătul acestei lumi, eu cred că le vom reîntâlni.

    • cafeauata spune:

      Este un dor de care nici nu vrem sa ne vindecam; este (in acest moment) legatura cea mai puternica cu cei plecati. Ce rost ar avea atata dragoste daca nu ne-am reantalni candva? Sper ca ne vom mai imbratisa acolo, printre stele…

  3. convietuire spune:

    Sensibile versuri…și melodie…

Lasă un răspuns

