Sursa mea de energie

Se simte o soapta de „ajunge” cu gerul, cu hainele multe, cu cizmele, cu lupta zilnica de a ne bucura de ceea ce este si a spera ca vor veni zile mai bune. Nu am alta sursa de energie launtrica decat sa vad fotografii facute in plina vara, cand (parca) ne era mai bine.

Castan domestic, Rohia.

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Sursa mea de energie

  1. fosile spune:

    Multumesc ca mi-ai readus si mie vara .

  2. acuarele spune:

    Am inceput si eu sa tanjesc dupa zilele calde si insorite!… 😉
    Superbe amintiri, o lume aparte aceasta a visului!…

  3. Georgiana spune:

    iarbă verde! huh! ce dor de vară mi s-a făcut!
    pup iu și merci pentru fotografiile astea. parcă m-au încălzit 😀

  4. convietuire spune:

    Mi-ai făcut poftă…de vară și de soare, de cald…
    Mai așteptăm mult?

  5. Diana Alzner spune:

    Vine primăvara, vă spun din sursă sigură! La mine în bucătărie au apărut furnicile! 😀
    Pup boticul dulce al Colei!

  6. eu spune:

    Cum nu ai surse? Inchide ochii si viseaza la caldura!

  7. cafeauata spune:

    Uneori obosesc inchizand ochii si visand, asa ca mai apelez si la „artificii”. Oricum, dupa amintirile in care totul era verde si termometrele aratau catre 30 de grade, viata este mai frumoasa!

  8. eumiealmeu spune:

    nici măcar curajul acesta nu/l am…
    poza cu albinuta este superbă… 🙂

  9. cafeauata spune:

    Crezi sau nu, cand am facut poza cu albina, chiar am povestit despre tine. In perioada aceea erai in cautare de veverita.

Lasă un răspuns

