La multi ani!

La multi ani, Ileana!

Acest articol a fost publicat în Dedicatii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la La multi ani!

  1. Diana Alzner spune:

    Îi doresc, alături de tine, ani fericiţi şi îndelungaţi prietenei noastre dragi! 🙂

  2. acuarele spune:

    Draga mea Cafeluta, mi-ai facut asa o surpriza cu acest post!!… 🙂
    Am simtit caldura si iubire. Ce poate fi mai frumos, venind dinspre prieteni?…
    Te sarut, n-am cuvinte sa-ti multumesc pentru gestul tau!
    Iti multumesc si tie, Diana!… 🙂

  3. acuarele spune:

    Superba melodie, n-o mai ascultasem de atata vreme!

  4. eumiealmeu spune:

    mai târziu, dar la mulţi ani, aşa ca de la necunoscută la necunoscută…
    necunoscută nu în lumea prietenilor, ci între noi două… eu şi sărbătorită… 🙂
    în fine, sper să fi înţeles… 🙂

  5. cafeauata spune:

    Oricand este primit, multumesc!

Lasă un răspuns

