Oameni si caini

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Oameni si caini

  1. convietuire zice:

    Am vizionat clipul…postat pe mai multe bloguri.
    E într-adevăr o mostră de…ceea ce în viaţa de zi cu zi abia mai găseşti.

  2. Diana Alzner zice:

    Impresionant.
    Omul nu poate trăi frumos fără să preţuiască şi să respecte întreaga Creaţie, deci inclusiv animalele.

    • cafeauata zice:

      Intr-adevar, Diana, impresionant.
      Am impresia (din ce in ce mai des, din pacate) ca oamenilor nu le place sa traiasca frumos sau (ceea ce este si mai rau), inteleg cu totul altceva prin viata frumoasa. Nu spun mai multe, doar ca lipseste aproape cu desavarsire respectul fata de semeni, ce sa mai spunem de respectul fata de natura si de animale…

  3. Georgiana zice:

    ai văzut filmul Hachiko? ăla cu richard gere. dacă nu l-ai văzut ți-l recomand cu toată căldura.
    uikend frumos îți doresc :*

  4. cafeauata zice:

    Am si pus putin putin din film de pe Yt in 22 iunie. Este un film extraordinar!
    Duminica frumoasa!

  5. Mihaela C.P. zice:

    Am vazut si eu filmul si desi a fost numai film, m-a impresionat.Am fost cand trista, atunci cand cainii au ramas singuri, cand furioasa cand am vazut ca oamenii nu pot face nimic sa revina la ei sau cand a murit unul din caini inghetat si legat in lant, cand incantata cand am vazut cum se descurcau singuri.
    Toti cainii sunt frumosi si ar merita o soarta mai buna .

  6. fosile zice:

    De obicei cei care spun „animale” se refera la ceva rau,urit.
    Din pacate singurii care sintem rai pentru ca asa vrem si ne place,sintem noi oamenii.

    In alta ordine de idei,cred ca ti s-a blocat …vremea.Ca nu sint minus cinci grade la Cluj.

    • cafeauata zice:

      De acord cu tine: doar oamenii ucid de placere. Chiar si atunci cand o fac pentru hrana exagereaza, ucid mai multe animale decat au nevoie pentru a supravietui.
      Multumesc pentru… vreme. Am observat si eu de ceva timp, dar am sperat ca-si va reveni. Voi desfiinta coltul meteo.

  7. acuarele zice:

    Superbi acesti caini, o splendoare! Si le sta bine acolo, in peisajul acela alb!
    Avem multe de invatat de la animale.

    • cafeauata zice:

      Sunt frumosi si destepti si uniti. Noua la ce ne foloseste faptul ca suntem frumosi (ca aspect) si destepti, daca nu suntem uniti? Poate vom reusi candva sa invatam.
      Sa ai o saptamana buna!

  8. digodana zice:

    Am vazut mai demult filmul si m-a impresionat mult de tot. Surpriza sa regasesc acum imaginile…
    Acum plang, imi siroiesc lacrimile pe fata… Si imaginile, si muzica…offf, bocesc ca o baba…. saracii caini…si bine ca a supravietuit catelusa…
    Iar pe tine, cafeaua mea, imi vine sa te bat :))
    Ca ma faci sa plang:)
    Multumesc, o seara frumoasa 🙂

  9. arakelian zice:

    e prima data cand vad clip-ul cu husky. Este superb.
    E dintr-un film?

Lasă un răspuns

