De Sf. Andrei

Pentru multi ziua de 30 noiembrie este, simplu, ziua Sfantului Andrei. Pentru mine si pentru sora mea a fost intotdeauna ziua in care tata isi serba onomastica, fara a fi avut catusi de putin din ceva sfant (dar cred ca nu am stiut eu sa vad, atunci) si aniversarea anilor de casnicie. In 25 noiembrie era onomastica mamei, asa ca erau create toate conditiile pentru un chef adevarat. In fiecare an mi-am dorit sa pot face cadouri frumoase, pentru si din suflet, nu stiu de cate ori am si reusit…

Amintiri dragi, cu zambetul pe buze si in inima, dar si cu o lacrima de regret pentru ce nu se va mai intampla niciodata. Stiu ca am cei doi ingeri in preajma, la fel cum ei stiu ce si cum simt. Mai ales astazi, 30 noiembrie.

Acest articol a fost publicat în Dedicatii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la De Sf. Andrei

  1. acuarele zice:

    Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe parintii tai, cafeluta!
    Emotionante randuri, si melodia la fel! M-am bucurat mai ales sa-l vad pe Adrian Pintea, zice si el o replica scurta acolo. O frumusete de om!

    • cafeauata zice:

      Comentariul asta l-am gasit la „spam”, nu stiu de ce.
      Sper din tot sufletul ca se odihnersc in pace, dragii de ei…
      Ma bucur ca simti la fel si ca ti-am facut o mica bucurie cu Adrian Pintea (il indragesc si eu, din pacate si el s-a dus, mult prea repede).

  2. Diana Alzner zice:

    Ziua sfintei Ecaterina şi cea a sfântului Andrei sunt şi pentru mine două zile speciale…

  3. acuarele zice:

    Frumoase si emotionante aduceri aminte!…
    Si clipul e deosebit, si-mi place ca apare si Adrian Pintea!… Doamne, ce prezenta puternica!
    Te sarut!

    • cafeauata zice:

      Frumoase, da, la fel ca toate amintirile mele. Daca au fost si clipe mai putin frumoase, le alung, la ce bun sa le mai tin?
      Clipul, ca si piesa, este deosebit, m-a impresionat. Cat despre Pintea, ai dreptate. Din pacate inca un mare artist despre care vorbim la trecut…
      Imbratisari si tie, din Cluj!

  4. Georgiana zice:

    deci și pentru tine ziua de 30 noiembrie este o zi specială. mulțumesc și aici că nu m-ai uitat.
    și te pup tare, tare!

  5. cafeauata zice:

    Este una din zilele speciale. Cum crezi ca puteam sa uit?
    Te pup!

  6. Dumnezeu s o odihneasca in pace si sa i asigure linistea sufletului ei, care in aceasta lume a fost zbuciumat.

Lasă un răspuns

