Stari

In starea in care ma aflu de cateva zile, daca eram copil, mama mi-ar fi dat piramidon si penicilina V. Nu m-as fi dat jos din pat, dar pe un scaun asezat langa ar fi fost o limonada mereu proaspat facuta din lamaie si o bucata de cremes facut de mama, asa cum se facea atunci cremesul: cu foi din osanza de porc si cu crema fiarta din lapte. Bineanteles ca nu ar fi lipsit nici termometrul, acela clasic cu mercur, nu cel digital care este in trend acum. Cam asta ar fi fost si in trei zile as fi zburdat din nou. Dar… nu mai sant copil, mama s-a mutat undeva, pe o stea, viata cere alta abordare a starii. Sper ca in trei zile imi voi reveni suficient cat sa fiu la fel de rautacioasa ca de obicei. In urma cu doar cateva zile am revazut, am respirat, am mangaiat locurile Acelea.

Doi oameni dragi mie isi serbeaza ziua de nastere in 5 noiembrie, asa ca este o zi frumoasa! Cumnata mea, la care voi merge cu un buchet de flori si cu un tort si prietenul meu din copilarie caruia ii voi dori tot binele din lume in gand, si m-as bucura sa stie asta. Inca ar fi fost si tatal meu, dar pentru el voi aprinde o lumanare si ii voi spune ca mi-e dor…

Concluzia ultimelor zile: oricate cuvinte am spune, am scrie si am auzi, in fond, suntem doar noi cu noi insine.

Acest articol a fost publicat în Dedicatii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Stari

  1. BlueRiver spune:

    cafeluto, te invit la un ceai fierbinte… si eu ma lupt cu raceala, de cateva zile, dar trece 🙂
    sanatate!

  2. yousef59 spune:

    Am suferit si eu cateva zile…a trecut…a avut efect ceaiul negru cu multa lamaie…astea le-am avut la indemana.Multa sanatate si La multi ani scorpionilor tai dragi!

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru urari, in numele scorpionilor mei dragi!
      Cu siguranta ca imi va trece si mie raceala in doua-trei zile, doar beau ceai de macese si mananc miere cu scortisoara. Ma mai distrez si cu Paracetamol ce-i drept, asta ca sa-mi scada febra.

  3. fosile spune:

    Stai cu picioarele (talpile) in apa fierbinte,fa gargara cu apa cu sare,bea ceaiuri fierbinti,fa dragoste (aspirina saracului) si sigur iti trece.Noroc ca ai doua zile la dispozitie sa stai in gozuri si sa transpiri.
    Fa-te bine ,Cafeluto! pina mai este vreme faina,ca pe zapada parca nu-ti vine sa te plimbi pe-afara.
    Aha,deci de-aia n-ai fost pe blog saptamina asta?!…
    Oricum ,multumim pentru florile frumoase in miscare pe muzica antrenanta!

  4. Digodana spune:

    Sanatate multa! Si la multi ani dragilor tai!
    Trebuie sa iti multumesc ca mi-ai amintit ca azi e 5, si eu am doua prietene foarte dragi a caror zi este astazi… si poate uitam ca azi e 5 daca nu vedeam postarea ta 🙂
    Ma duc la telefon sa arunc niste urari!:)
    Grija de tine!

    • cafeauata spune:

      Multumesc, sa fie!
      Macar o raceala sa am la activ anul asta, nu? Si puteam eu sa tot amintesc de sarbatoritii din 5 noiembrie daca tu nu erai draguta sa citesti… Sa traiasca cu sanatate si prietenele tale!

  5. Diana Alzner spune:

    Ceaiul de măceşe eu un vaccin natural cu vitamina C. 🙂
    Fă-te bine ca să profiţi de zilele frumoase de toamnă. Multă sănătate, Cafeluţo! 🙂

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Diana!
      Macesele sunt la putere zilele astea, ceaiurile si gemul. Tot va trece ea si raceala asta si poate la sfarsitul saptamanii care incepe imi va fi mai bine.

  6. acuarele spune:

    Cafeluto, si cand esti racita tu scrii tot asa de frumos!… La multi ani celor dragi tie, sarbatoriti!
    Eu am descoperit de cativa ani tinctura de exhinaceea si cea de salvie, fac minuni la raceli, cate 30 de picaturi de trei ori pe zi, fiecare, diluate cu putina apa! Plus ceaiuri cu miere, si hrean in salate…
    Sanatate multa, te imbratisez!

    • cafeauata spune:

      Multumesc!
      Esti o draguta, ca de obicei. Maine (luni) voi cumpara extractele de care spui si voi incepe sa le „savurez”, mai ales ca sunt adepta acestui stil de tratament. Cu mierea am inceput din prima zi, o lingurita de miere amestecata cu una de scortisoara macinata.
      Imbratisari (fara virusi!)!

  7. Cafeluto,cand iti mai este pofta de cremes fa-mi semn, sunt experta! Pastrez reteta de la bunica si-l fac in fiecare an de Craciun,nu-l fac mai des ca suntem in stare sa mancam numai cremes!
    Sper ca ti-a trecut raceala!

    • cafeauata spune:

      Bine-ai venit pe la mine, chiar daca m-ai gasit putin racita, pentru ca inca nu mi-a trecut! Dar tot raul spre bine, asa mi-am amintit de cremesul facut de mama. Si, drept sa spun, de Craciun mi-ar placea sa-ti amintesti de mine cand vei savura minunatia facuta dupa reteta bunicii tale…Eu cu siguranta ma voi gandi ca undeva, cineva face un cremes adevarat!

  8. convietuire spune:

    Dar cu o cafea bună… nu trece? 🙂 Sănătate multă, multă și ceaiuri vindecătoare!

  9. eumiealmeu spune:

    concluzia ta este 100% adevărată şi 100% falsă.
    adevărată pentru că nimeni nu ne poate înţelege perfect, nici dacă stă lângă noi, cu noi, nici dacă se străduieşte, nici dacă are intenţii bune. aşa cum sănătatea nu e contagioasă, identificarea cu o altă persoană este imposibilă. (poate de aceea se spune că golul din inimă îl poate umple doar Dumnezeu – Augustin! – pentru că El, fiind Creatorul!, ne pătrunde până-n măduvă, până-n străfunduri!)
    falsă: nu ştiu dacă e valabil pentru toată lumea, dacă există cineva care-a trăit aşa ceva. zilele astea trec prin încercări grele. veneam de la lucru, într-un autobuz arhiplin, aveam ochii împăienjeniţi cu lacrimi şi deodată mi-a apărut în minte chipul prietenei mele minunate de la Câmpina, prietena mea care de fiecare dată ştie de ce mă doare şi cât mă doare şi să mă facă să zâmbesc. am avut o senzaţie atât de plăcută că dacă i-aş vorbi ea ar pricepe prin ce trec încât nu mi-a mai păsat că nu pot vorbi cu ea la telefon – mai aveam o oră şi ceva de mers în aglomeraţie, cum să te descarci la telefon cu o sută de oameni lângă tine?
    mi-a trecut durerea, mi-a trecut singurătatea şi-am mulţumit pentru prietenii de nădejde, care şi prin amintirea lor te susţin, dar în realitate!

Lasă un răspuns

