Crizanteme si lumanari

Pentru mama mea

Sunt un om fericit, voi merge Acasa!

In fiecare an, din 1998 incepand, cand se apropie prima zi a lui noiembrie, inima incepe sa-mi bata altfel, gandurile incep sa se inghesuie pe un singur fagas, dorinta ca o minune sa se intample revine obsesiv. Pentru ca in fiecare an, in jurul acestei zile, cu multe crizanteme frumoase, merg acolo unde au ramas ai mei parinti, sa vegheze la locurile unde s-au iubit, ne-au crescut si de unde noi, fetele, ne-am luat zborul. Asa este obiceiul,

Pentru tatal meu

sa mergem la mormantul celor dragi, sa punem flori si o lumanare. Si in acest an vor fi doua culori diferite de crizanteme: rosii-pentru mama mea si galbene-pentru tatal meu. Celorlalti dragi carora le vom pune flori ma gandesc ca acestea sa fie albe. Nu mai este un moment de tristete, a trecut acea durere pe care o simteam rupand din sufletul meu. Acum ma bucur ca merg Acasa, ma bucur ca voi respira aerul din Vale, ca voi umbla pe unde si mama a umblat, ca voi vedea locuri

dragi lor, ca voi simti ceea ce multi copii ajunsi oameni maturi nu vor, nu stiu sau nu pot sa simta.

Acest articol a fost publicat în Pentru mama și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Crizanteme si lumanari

  1. fosile zice:

    Drum bun si sper sa aveti vreme frumoasa!
    Sa aduceti poze!

  2. acuarele zice:

    Drum bun si sa te bucuri din plin de reveredea locurilor dragi ale copilariei!…
    Imbratisari!

  3. digodana zice:

    Drum bun…offff, e a doua oara azi cand ma gandesc cum ar fara mama… si mi-audat lacrimile cand am vazut minunatiile de flori pe care le-ai luat… acum inteleg de ce mama ia mereu cele mai minunate flori atunci cand mergem la mormantul bunicii…
    Sa te intorci cu bine!

    • cafeauata zice:

      Multumim, Dana!
      Asa este, mereu cautam sa ducem cele mai frumoase flori. Este printre foarte putinele lucruri pe care le mai putem face (la un moment dat) pentru cei dragi…

  4. de undeva de sus parintii te vegheaza si te iubesc!sa nu te indoiesti de asta!

Lasă un răspuns

