Din nou, octombrie

Sursa: wikipedia

Nu stiam mai nimic despre muzica data la Europa Libera, iar la TVR n-aveam nicio sansa de a vedea Yes sau Vangelis, deci erau niste chestii total necunoscute pentru mine. Se intampla intr-un octombrie rece si cu negru de carbune. Cand am ascultat prima data muzica „de dincolo”, a fost Pink Floyd cu „The Wall” si Vangelis cu „Hariots Of Fire”. Ascultam si rasfoiam un album cu Muntii Retezat. Mai tarziu am aflat ca acea muzica „venea” de la cel care a fost sa fie sotul meu. Si Vangelis a continuat sa fie unul din preferatii nostri, iar daca este si Jon Anderson prin preajma, sunt clipe de rasfat total…

Pentru ca maine va fi 25 octombrie, „La multi ani!”, Jon Anderson!

Acest articol a fost publicat în Dedicatii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Din nou, octombrie

  1. fosile spune:

    Ce sa zic.
    La multi ani! Si lui si voua.

  2. yousef59 spune:

    La multi ani cu sanatate!

  3. Diana Alzner spune:

    Îmi place muzica voastră! 🙂
    Mi se pare că aici se aniversează ceva…
    La mulţi ani fericiţi! 🙂

  4. bleumarin spune:

    Este o lume a bărbaţilor, dar mai există câte o oază de…dulce, aşa că îţi pun o melodie celebră în mai multe variante de interpretate. Nu că nu aş aprecia Vangelis…chiar îmi place însă acum e momentul de mai jos, pentru mine

    şi

    şi

    şi

  5. eu spune:

    O altă melodie celebră. Ce vremuri….
    Se poate dansa!

    Vocea feminină vine în România în concert

  6. Eu spune:

    De ce nu este potrivita? Ce vei face cu cei care vor merge la concertul din Bucuresti, îi evacuăm, îi….Hai să tăiem tablourile, să ardem cărţile, filmele artistice în care într-un fel sau altul se vorbeşte, cântă, desenează, etc despre cel mai frumos sentiment; dragostea…
    Din punctul meu de vedere este un fel de puritanism greu de înţeles. Dar este blogul tău şi regulile tale. Poate m-am pierdut eu pe unde nu trebuie. În lumea mea, toţi asculă, citesc, vorbesc despre orice, chiar şi despre sex, ca să folosim o expresie tabu. Sunt doar lucruri fireşti, normale. Nu fac parte dintre cei obsedaţi, deplasaţi, etc. Această melodie mi-a însoţit evoluţia din liceu. Îmi place şi… cam atât.

  7. eumiealmeu spune:

    ce vremuri…
    vocea lui îmi dădea unele stări pe care nu le-am mai trăit de-atunci! 🙂

Lasă un răspuns

