Multumesc, viata!

Astazi, simt asa cum atat de profund si de cald o spune aceasta muzica.

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Multumesc, viata!

  1. isis zice:

    Aloha!
    Mi-e dor de casa… si nu prea! Sunt sigura ca ma intelegeti… 😉
    Mahalo, viata!

  2. fosile zice:

    Frumos stiti sa multumiti,fetelor!
    Sa-ti fie cald mereu!

    • cafeauata zice:

      Multumesc!
      Este ca e frumos? Si cand te gandesti ca pana acum nu stiam despre Mercedes nimic… Viata mi-a prezentat-o exact in momentul potrivit! Nimic nu este intamplator, m-am convins inca odata.
      Sa-ti fie saptamana asa cum ti-o doresti!

  3. yousef59 zice:

    Foarte frumos,multumesc!

  4. eumiealmeu zice:

    pentru că tot cu preferinţe din anii adolescenţei mele, cum ai amintit aceste cuvinte, m-am dus cu mintea la o melodie a acelor ani.
    sper să-ţi placă:
    http://www.trilulilu.ro/nseichea/00ecf5833e573f

  5. eumiealmeu zice:

    păi, m-ai lăsat într-o stare de-am căutat pe youtube … 🙂 şi am făcut postarea pentru azi din aşa ceva, în loc să scriu ce aveam în minte să scriu… dar mai sunt zile pentru celelalte. important este că am reuşit să mă bucur la început de zi şi să fiu plină de senin!
    să fii fericită, indiferent de circumstanţe…

    • cafeauata zice:

      Multumesc pentru urare si sper sa fii si tu la fel!
      Daca ai stii cat ma bucur ca te vad pe aici, iar cand imi spui ca ti-am si dat de lucru, sunt pe-de-a-ntregul fericita!
      Imbratisari, Veverita draga!

  6. convietuire zice:

    Chiar frumos. Să mulțumim pentru ce avem , pentru ce suntem… așa de rar fac asta.
    Gând bun pentru tine!

    • cafeauata zice:

      Eu incerc sa fac o obisnuinta din a multumi in fiecare dimineata. Uneori imi reuseste, alteori, nu. Si voi mai incerca, poate chiar voi reusi ca acesta sa fie primul gand la ceas de desteptare.

Lasă un răspuns

