Oboseala

A venit frigul si ma bucur mai mult ca niciodata! Am trecut printr-o vara lunga si obositoare, parca prea obositoare… Am incercat cat mi-a stat in putinta sa compensez uratul cu cate o iesire de duminica, aproape de fiecare duminica. Dar… Simt ca am imbatranit, ca am obosit cautand mereu si mereu ceva frumos acolo unde mi-am petrecut fiecare sambata. Da, s-a terminat, dar ce a ramas in urma? As fi fericita sa stau intre patru pereti, singura sau in doi, cu Cola neaparat, sa tac, sa ascult, sa dorm, sa lenevesc, sa citesc, sa insir margele, sa nu vad nicio figura din cele care m-au determinat sa nu mai doresc oameni in jurul meu. Imi este ciuda ca mi-am abandonat veselia, placerea de a merge la servici, bucuria de a face lucrurile bine. Toate au devenit rutina, fara sa-mi dea satisfactie. De cate ori am ocazia, ma rog sa primesc un dram de inspiratie, o idee care sa ma elibereze din actuala stare (care – stiu – ar putea sa fie invidiata de unii)… Sunt propriul meu stapan, stiu asta, dar mult prea des altii au o personalitate atat de puternica incat imi nimicesc toata increderea in propriile vise, ganduri, convingeri. Am obosit…Dar imi va trece dupa o cura de muzica buna, cu siguranta!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Oboseala

  1. fosile zice:

    Fii floare si hai sa dansam,

  2. fosile zice:

    Si poate acum iti revine cheful,

  3. Diana Alzner zice:

    Cu toţii traversăm astfel de perioade.
    Au fost zile când am crezut că m-am împotmolit definitiv şi nu voi mai scăpa niciodată, dar… după un timp soarele a răsărit din nou.
    Nu te lăsa doborâtă. Un suflet puternic aşa cum este al tău, va străbate ceaţa şi va ieşi la lumină. 🙂
    Mie mi-ai dăruit o bucurie cu melodia din „Undeva, cândva”…

    • cafeauata zice:

      Multumesc, Diana! Trebuie sa pot trece din nou peste senzatia de „oaie neagra”, peste senzatia ca stau in calea cuiva. Mi s-a mai intamplat si altadata, asa ca acum, mai ales cu sustinerea de care am parte si aici, sigur imi va fi bine. Si voi fi mai puternica decat am fost!
      Faptul ca ti-am facut o bucurie, deja ma face sa ma simt utila…

  4. convietuire zice:

    Melodia pe care ne-ai dăruit-o… ţi-ai dăruit-o se pliază perfect pe atingerile cuvintelor ce le-ai scris.
    Îţi doresc…simplu… să zâmbeşti din nou cu inima. Cu toată inima.
    Te îmbrăţişez!

  5. Georgiana zice:

    trecem noi și peste asta! că nu o dată am căzut…
    eu asta ascult în timpul zilei: http://www.profm.ro/radio/profm_80s
    pup iu!

  6. acuarele zice:

    Cand altii ma provoaca, raspunsul meu e… ca nu le raspund. Asa imi conserv energia si chiar mi-o sporesc.
    In rest, imi fac doar datoria, cu cat mai multa dragoste. Pare putin, dar conteaza foarte mult…

    • cafeauata zice:

      Din pacate, dragostea de meserie imi lipseste in aceasta perioada, cu toate ca inainte nu a fost asa. Constat cu mare parere de rau ca cei din jurul meu devin pe zi ce trece tot mai putin interesati de calitatea lucrurilor facute si mai interesati de cum sa faca bani, chiar daca pe termen lung nu este bine. Daca nu ma implic, mi se reproseaza ca nu ma intereseaza, iar daca imi dau cu parerea, mi se reproseaza ca gandesc negativ (eu as spune ca sunt realista, dar…).
      Te imbratisez, cu drag!

      • acuarele zice:

        Nu trebuie decat cate un gand bun in fiecare gest, apoi totul vine de la sine…
        Un mic dar pentru tine:

        Si nu mai privi balaurul in ochi.

        • cafeauata zice:

          Mare bucurie mi-ai facut, draga mea, multumesc!
          Sper din suflet ca restul va veni, chiar daca acum mi se pare ca ocoleste cam mult!
          Balaurul ar face bine sa plece pe alte meleaguri, nu?

  7. eumiealmeu zice:

    de oboseală, am luat pastile. din plante, evident. a început să-mi treacă. dar de plictiseală că prea e dinamică viaţa mea şi vreau şi eu ceva static …. ce tratament crezi că am luat? 5 bobine de lână culoarea frunzei uscate şi m-am apucat de tricotat…
    să vezi cu ce determinare stau în moţul patului şi mă bucur de fiecare rând… (asta a propos de mărgelele pe care le-ai înşira tu!)
    poate trec prin cluj pe la începutul lui noiembrie şi tricotăm-mărgelim ceva împreună.
    te sărut.

    • cafeauata zice:

      De cateva zile imi tot propun sa margelesc ceva, dar nu apuc. Ma incearca si o raceala, drept care incerc sa beau un ceai de macese si sa dorm cat mai mult. Mi-ai amintit de tricotat… Doamne cat mai imbarligam si eu firele pe vremuri… Stii ce nu-mi iesea? Montarea bucatilor, asta o facea mereu mama mea!
      Astept tare mult sa te cunosc, asa ca tinem legatura si poate „intamplarea” se va intampla!
      Te imbratisez!

  8. yousef59 zice:

    …cu totii avem astfel de momente…sper sa iti treaca,sa zambesti si sa insiri margelute…muzica super frumoasa…multumesc!…nu uita,nimeni nu ne poate lua visele!

Lasă un răspuns

