Viata e un vis

CINEVA tare drag mie, imi spunea zilele trecute ca a visat multi oameni inainte sa ma vada, dupa (cu siguranta) prea multi ani. Poate nici nu stie cine sunt, poate nu isi aminteste ca ma alinta „baba (papusa in limba maghiara)”, poate viata EI este formata din crampeie de vise, crampeie de real, crampeie de dorinte. Cine stie? Important este ca am vazut-o zambind, plangand de bucurie, ca I-am sarutat mana (prea mica de-acum), ca am mangaiat obrajii care mi-au fost si care imi vor fi mereu dragi si ca I-am promis ca ne vom mai intalni…

Si, chiar daca afara nu este iarna, da, viata e un vis…

 

Acest articol a fost publicat în Dedicatii, OAMENI tare dragi mie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Viata e un vis

  1. cafeauata zice:

    Multumesc pentru zambet! Ma gandeam eu ca daca e Freddie, e si pe placul tau…

  2. acuarele zice:

    Da, e straniu, si totusi adevarat: traim un vis care-i viu, care doare si fericeste totodata.
    Zi frumoasa!

    • cafeauata zice:

      Sunt clipe cand viata ne este un vis frumos, pe care am vrea din tot sufletul sa-l traim cat mai des, cat mai mult timp. Dar, sunt si clipe care intrec si cele mai urate cosmaruri pe care ni le putem imagina, atunci ne zbatem sa iesim din ele sau ne abandonam. Oricum sunt, clipele trec, raman in urma si ne asalteaza altele, mai ciudate, mai frumoase (poate), mai zbuciumate (cel mai adesea). Incerc sa ma bucur de fiecare vis, dorinta, clipa, chiar si de neampliniri, fac parte din marele vis numit „viata”.
      Sa ai un sfarsit frumos de saptamana!

  3. convietuire zice:

    Un vis ce merită luat în seamă și… trăit!
    Freddie e…unic. Mulțumim că ne-ai adus aminte de el…

  4. cafeauata zice:

    Chiar singurul vis care trebuie luat in seama!
    Freddie este unul dintre foarte putinii tare dragi mie, asa ca il vei mai gasi pe aici, mereu cu acelasi drag si aceeasi placere postat…

  5. Speranță zice:

    Alerg desculță prin roua dimineții, încerc să prind razele de soare care îmi pătrund printre gene și îmi deschid ochii încă somnoroși. Mă opresc pentru o clipă și văd, simt cum vîntul îmi tretaie respirația, iar inima începe din ce în ce mai tare să bată. E încă dimineață. Zic ”Bună dimineața” Soare, ”Bună dimineața” Cerule, găsesc o păpădie și o trimit cerului, strîng cel mai frumos zîmbet și îl trimit Sooarelui. MMM ce bine mă simt. Încep din nou să alerg, să mă învîrt, cad , mă ridic, zîmbesc, alerg și STOP îmi dau seama că am uitat ceva. Ah da …..”BUNA DIMINEAȚA VIATĂ”!!!!

Lasă un răspuns

