Primul vis din Caiet

In urma cu doar doua zile am primit de la un suflet mare, un caiet de vise. Multumesc!

Iata, astazi, primul vis implinit.

Primul vis din Caiet - implinit

 

Acest articol a fost publicat în Dedicatii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Primul vis din Caiet

  1. eu zice:

    Am încercat să pun un scurt comentariu, dar nu a mers, din nou. Nu era despre vise, dar putea fi asimilat. Dacă acest text va fi postat înseamnă că am o problemă la unele comentarii. De visat, mai visez și eu, dar nu primesc nimic…Adevărul e că ar fi și greu să primesc subiectul visului. Deh…

    • cafeauata zice:

      Nu ma pot lauda cu faptul ca mereu am avut parte de lucrurile visate, doar cu faptul ca uneori (nu intotdeauna) am gasit calea de a le realiza. Cred ca ne pierdem in alergatura din viata de zi cu zi, uitam sa ne dorim lucruri pentru suflet, suntem obositi de nerealizari si visele nu se pot concretiza in astfel de conditii. Eu sunt in stadiul in care imi doresc sanatate si timp, timp pentru mine si pentru cei dragi mie, timp in care sa aduc visele langa mine, sa le vad conturandu-se.

  2. eu zice:

    Fiuuuu…, dac tot a mers, mai încerc.

  3. yousef59 zice:

    …frumos aparatul…sa-l stapanesti sanatoasa ,si sa faci fotografii cat mai multe si cat mai frumoase!

  4. fosile zice:

    Asa da.Asta este deja un aparat de fotografiat,nu un copiator cum era cel de dinainte.Bun si ala,de altfel si-a facut treaba ,dupa ce poze am vazut la tine.
    Sa va bucurati de el,mai ales ca spui ca a fost un vis si este implinit.
    Sa va bucurati impreuna de fiecare poza .
    Saru’mina!

    • cafeauata zice:

      Chiar daca au trecut doua zile de cand il avem, inca nu am facut (eu) nici o poza. Timpul liber… Cand insa ii va veni vremea, sper sa ma ajute sa-mi indeplinesc un alt vis.

  5. acuarele zice:

    Sa-l stapanesti sanatoasa, Cafeluta, si sa-ti aduca multa fericire fiecare poza facuta cu el!…
    Chiar azi dimineata ii spuneam cuiva ca un aparat foto va fi probabil cadoul la urmatoarea mea aniversare, caci cel pe care l-am avut pana acum mi s-a stricat si nu cred ca mai poate fi reparat…
    Abia astept sa vad ce poate!… 😉
    Te sarut!

    • cafeauata zice:

      Multumesc!
      Sa stii ca nu este infiorator de scump, de aceea ni l-am si permis, dar este altceva decat cele compacte. Sper sa fie destul de bun, in asa fel incat sa fie ultimul.
      Obligatoriu trebuie sa-ti iei altul, cum sa stai fara aparat? Chiar poti sa-ti faci cadou inainte de aniversare ( daca este in ianuarie, e cam mult pana atunci…), nu?
      Imbratisari!

  6. tetris zice:

    Sa-l stapanesti sanatoasa si sa intalnesti cat mai multe locuri si oameni frumosi de pozat!

  7. BlueRiver zice:

    sa-l stapanesti sanatoasa si sa faci poze multe, multe 🙂

  8. isis zice:

    Oau! De-ai sti cata bucurie mi-ai adus!! Abia acum am citit…
    Next!

    Am gasit pe-aici, pe undeva, multe ganduri amestecate. Dupa ce se vor linisti putin, ti le trimit cu drag. Asteapta-le! Si lasa minunile sa intre in viata ta… Ai incredere, chiar se-ntampla!

  9. eumiealmeu zice:

    eu, de când am aparat de fotografiat, împlinesc nu doar visele mele ci şi pe ale celor care ar vrea să fie fotografiaţi şi nu-şi face nimeni timp de ei – iar eu îmi fac pentru simplul fapt că ador să fac poze.
    cu alte cuvinte, fericirea ta se poate răsfrânge şi asupra celorlalţi… 🙂

  10. Georgiana zice:

    wowwwwwwwwww!! ce fain!! să-l stăpâneşti sănătoasă şi… aştept să văd aici ce puteţi face, atât el cât şi tu!!
    P.S. „Jucărica” trebe udată de musai!!! Hai, scoate pălinca aia!! 😀
    Te pup!

  11. Samsara zice:

    La multe looooocuri ! Ca pozele vin de la sine !

  12. cafeauata zice:

    Multumesc mult. Din pacate inca nu i-am dat de capat, pare simplu, dar sunt o groaza de setari care se pot face si nu stim care ar fi cele mai potrivite. Asa ca, pozele mai intarzie…

Lasă un răspuns

