Stres si greieri

De ceva vreme a aparut tampenia asta pe tot felul de cladiri din Cluj. Ma distreaza la culme ideea si acum, pentru doua zile, imi vine manusa.

E noapte si afara greierii dau concert, imi umplu bateriile ascultandu-i pana somnul ma rupe de lumea reala. Deci:

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Stres si greieri

  1. acuarele zice:

    Aveti persoane interesante pe-acolo prin Cluj, care stampileaza zidurile cu asemenea indemnuri!… 🙂 Sau poate ni se pregateste ceva si noi nu stim?
    Superba cantarea greierilor!… As asculta-o la nesfarsit!…

    • cafeauata zice:

      Stii… chiar ma gandeam ca poate – intr-o zi – cineva tare necajit ar putea urma acest indemn… Ar fi ingrozitor, nu?
      Dar mai bine sa-i ascultam pe greieri, pana mai sunt pe-aici.

  2. BlueRiver zice:

    ce-as mai dormi in cantec de greieri 🙂

  3. Diana Alzner zice:

    De-ai şti, Cafeluţo, ce dor îmi este de Cluj!
    Cred că acum, după 15 ani arată altfel, dar aş găsi eu locuri şi străduţe care să-mi aducă trecutul aproape.

    • cafeauata zice:

      Te cred si te intreb: ce te opreste sa dai o fuga pana aici? Este un dor pe care ai puterea sa il stingi, iar daca te vei hotari, cu siguranta iti vei face o bucurie. Este frumos Clujul, doar ca traind aici, multe aspecte imi scapa, aflu despre diferite lucruri frumoase doar dupa ce s-au produs. Sunt zone in care n-am mai fost de ani de zile, de regula traseul fiind acelasi, zilnic. Dar vor veni ele sambetele mele libere si-atunci imi voi lua revansa.

      • Diana Alzner zice:

        Ce mă opreşte? Avem o mulţime de animăluţe netransportabile 🙂 şi pe care nu avem în grija cui le lăsa.
        Dacă vrei să arunci o privire caută aici: http://jurnalulmissouri.blogspot.com/

        • cafeauata zice:

          Am fost acolo, am vazut o sumedenie de animalute si ma intreb daca toate sunt ale voastre? Noi avem doar un catel si tot este dificil uneori sa mergem undeva, dar daca voi aveti atatea, iti inteleg neputinta de a veni in Cluj. Oricum, cred ca esti tare fericita inconjurata de atatea suflete, asa-i?

  4. eu zice:

    După atâta stres o melodie de vară fierbinte

  5. Georgiana zice:

    eu adorm în cântec de broaşte. pe unii i-ar deranja, pe mine însă mă relaxează la maxim.
    Pup cafeluţa!

  6. cafeauata zice:

    Ma bucur ca te vad pe-aici, ieseanco!
    Eu te invidiez, la noi doar greierii dau concerte. Uneori, langa Mall, canta broscoiii si imi plac la nebunie!

  7. eumiealmeu zice:

    adevărul este că, decât să dai cu capul în ceva, mai bine te pui pe treabă şi alungi stressul.
    dar cert este că au umor cei de acolo… mai ales că au pus degetul pe i… 🙂

    • cafeauata zice:

      Imi pare rau ca peste putine zile greierasii nu vor mai canta… Atunci voi asculta ploaia.
      Am mai vazut undeva in oras o chestie faina pe zid, dar inca nu am fotografiat-o. Urmeaza…

Lasă un răspuns

