Si asa se pot cunoaste poetii romani

Nu mult am reusit sa vad din Iasi, dar ma bucur ca am surprins imaginile de mai jos. Oare pe cand si in Cluj o astfel de initiativa?!

Nu am dispozitie sa ma exprim ce revoltata am fost cand am vazut fotografia lau Nichita Stanescu batjocorita. Sper doar ca sunt multi cei care simt la fel ca mine.

Geo Bogza

Nichita Stanescu

Acest articol a fost publicat în Concediu 2011 și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Si asa se pot cunoaste poetii romani

  1. fosile spune:

    Ala-i gardul de la limita parcului cu strada?
    Si noi am vazut panourile astea si tare mi-au placut.Erau si cu ceva picturi-probabil de la Muzeul de Arta.Este si asta o modalitate de culturalizare.Si daca nu vrei,tot retii ceva.

    • cafeauata spune:

      Acela este! tare m-as fi bucurat daca intram si in parc, la teiul lui Eminescu, dar este interzis cu catei, iar cand am facut doi pasi sa intru, Cola a inceput sa urle ca din gura de sarpe, cu sotul meu fiind inafara parcului. Ca urmare, n-am intrat. Data viitoare… Oricum, m-a surprins tare frumos ceea ce am vazut dincoace de gard.

  2. acuarele spune:

    Sunt acolo niste oameni care mai promoveaza adevaratele valori.
    Foarte frumoasa initiativa!…

  3. convietuire spune:

    Ne aduci aminte… de Nichita… îl simţim al nostru… şi totuşi ne amintim de el atât de rar.
    Felicitări pentru semnul tău de dragoste pentru Poet!

  4. cafeauata spune:

    Multumesc mult. Mi se pare firesc sa ne bucuram cu orice prilej de Nichita si de altii asemenea lui.

  5. eumiealmeu spune:

    unde sunt poeţii de altădată? pe cei de azi mă străduiesc să-i prind în mintea mea, dar ori n-am eu minte, ori n-au ei…
    sigur eu pot da vina pe mine, dar nu ştiu dacă ei au acest curaj, de-a-şi recunoaşte partea lor de vină… 🙂

  6. cafeauata spune:

    Am impresia ca suntem multi cei care nu ne regasim in versurile actuale… Bine macar ca ne putem incanta cu cei care au fost.

Lasă un răspuns

