O poezie

PRIVEŞTE-MĂ !

Sînt ghemul de alge
prins în vîltoarea apelor;
Miezul de singurătate,
frumoasă şi rece,
ce trece prin lume
ca umbra unei deşertăciuni
fără nume:
învăluindu-te,
adunîndu-te,
risipindu-te!

Poezie de Viorela Codreanu Tiron

Acest articol a fost publicat în Poezii (nu ale mele!) și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O poezie

  1. fosile zice:

    Tare frumoasa e poezia.
    Nu stiu unde ai gasit poeta asta,dar tot ce am citit -la tine- scris de ea,este deosebit.

    • cafeauata zice:

      As spune ca am descoperit-o intamplator, pe net. Dar cum stiu ca nimic nu este intamplator, spun ca mi-a fost dat sa o gasesc printre alti multi poeti care scriu deosebit. Ea mi-a mers la suflet mai mult decat altii. Din pacate, in librarii nu am gasit nici un volum scos de ea, dar mai caut…

Lasă un răspuns

