Simplu

Duminica seara am revazut cu mare drag o parte din filmul Forrest Gump. Asa cum probabil multi stiu deja, acesta a primit 6 premii Oscar, printre altele pentru  Cel mai bun film, Cel mai bun regizor (Robert Zemeckis) şi Cel mai bun actor (Tom Hanks), Efecte vizuale.

Este unul dintre putinele filme care imi plac de la un capat la altul si pe care le voi revedea intotdeauna cu cea mai mare placere.

Astazi voi spune, la fel ca si Forrest, Forrest Gump: „Viata este ca o cutie cu ciocolata, nu stii niciodata ce gasesti in ea.”

Simplu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Simplu

  1. fosile zice:

    Avantajul la cutie e ca stii ca este ciocolata inauntru.Si daca iti place ciocolata…
    E ,sa zic fantastic?Sa zic extraordinar?
    Imi place si mie filmul asta.Si cum joaca Tom Hanks si subiectul si muzica si e faina si filozofia pe intelesul tuturor care este tesuta in film.
    Da de ce zici ca ai vazut numai o parte,ca a fost tot?

    • cafeauata zice:

      Nu am vazut ot filmul pentru ca a fosr la ora tarzie si chiar pana la 2 dimineata n-am reusit sa-mi tin ochii deschisi,
      Pentru mine, viata – in general – este ca o ciocolata, doar ca imi place numai aceea cu lapte si uneori gasesc amaruie in cutie, ce sa fac? Ma multumesc cu gandul ca urmatoarea bomboana poate va fi cum imi place mie.

  2. iulia zice:

    Da, si eu l-am revazut! Si cu aceeasi placere.

    • cafeauata zice:

      Pacat ca se mai dau filme bune rar, prea rar si atunci la ore aproape imposibile. Asa cum este Forrest (un film din care avem de invatat una – alta), mai stiu cateva, dar toate posturile prefera sa ne intoxice cu batai, razboaie, crime, drogati, ca si cum si-ar face o datorie din a ne transforma in oameni fara sentimente. E adevarat, insa, ca noi suntem cei care alegem la ce ne uitam…

  3. Acuarele zice:

    Adevarul e ca Tom Hanks e genial in acest rol!
    Iar scenariul, muzica si regia se impletesc in mod miraculos, astfel incat aceasta „bomboana” de film e… delicioasa!… Oricand l-as revedea cu mare drag.
    Mi-a placut si in „Salvati soldatul Ryan”, desi crezusem ca fiind un film cu si despre razboi, nu ma va atrage. Insa din nou Tom a fost sclipitor, si si-a jucat rolul extrem de constiincios si devotat…. exact ca un soldat!
    Am auzit ca e casatorit, are copii si e dedicat familiei lui, lucru oarecum rar in in lumea actorilor, care una-doua divorteaza si gasesc pe altcineva. Un motiv in plus de-al admira!!

    • cafeauata zice:

      Il cred extraordinar in orice rol in care l-am vazut. Poate ca si trasatuile lui ne ajuta sa ne fie drag, dar cu siguranta este un mare actor. Iar daca si in viata de dincolo de platouri este deosebit, cu atat mai bine, inseamna ca este si un mare om, ceea ce este rar tare in ultima vreme.

  4. yousef59 zice:

    Si mie imi place Tom Hanks…are multe roluri interesante…o zi buna!

    • cafeauata zice:

      Cred ca este unul dintre putinii actori care au ajuns mari inca de tineri. Aici nu il includ pe cel care joaca rolul lui Harry Potter, acesta deja are mari probleme cu alcoolul, deh, trebuie sa stii sa accepti celebritatea, altfel te pierzi.

  5. Georgiana zice:

    daaaaaaaa, si eu l-am văzut! ăştia l-au prezentat ca fiind comedie… mie numai comedie nu-mi pare. Superb film. Chiar mi-am propus să revăd şi salvaţi soldatul Ryan, tot cu Tom.

    • cafeauata zice:

      Sa stii ca am patit de multe ori si noi asa. Acum este drept, poti si sa razi de un copil cu probleme, poti considera un om ca fiind ciudat, fara sa dai importanta trairilor sale. Oricum si noi am simtit ca si tine, nu este comedie deloc.

  6. pisicaru zice:

    Frumos, cind dulce cind amara. Va doresc sa fie cit maidulce presarata cu multe bucurii !

  7. eumiealmeu zice:

    am primit eu nişte cutii cu bomboane fine de ciocolată, în formă de fiinţe marine, tocmai din Spania… şi de la căldura aceea au devenit steluţele de mare transformerşi groaznici. ce să mai zic despre crabi sau melci…
    important este ca atunci când viaţa noastră este o cutie de bomboane, noi să nu fim ca bomboanele care se schimonosesc, se stafidesc, expiră…
    te sărut.

Lasă un răspuns

