Azi, pentru mama

Orasul copilariei mele

VAMA SOMNULUI

de Viorela Codreanu Tiron


Unde-aş putea găsi drumul copilăriei,
leagănul mamei
sau jocul desculţ al prunciei?
Am dat vamă somnului!
am dat vamă viselor,
dar n-am putut trece în ţara făgăduinţei
şi înot mai departe în miezul oboselii,
sfâşietoare oboseală de mine!

Acest articol a fost publicat în Pentru mama și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Azi, pentru mama

  1. ANA zice:

    Frumoase si emotionante versuri; fiecare tinjeste dupa niste intoarceri cind viata avea alte trairi . Orasul copilariei tale este prietenos si cald . Ce oras este? Eu sint din REGAT si nu-mi este cunoscut orasul.

  2. cafeauata zice:

    Imi place tare mult cum scrie Viorela Codreanu Tiron, pe sufletul meu. Iar pentru mama, intotdeauna numai ce este mai frumos!
    Orasul copilariei mele, al amintirilor mele, este in Valea Jiului, Lupeni.

  3. eumiealmeu zice:

    mama… ştii, m-ai făcut nostalgică. eu o urmăresc pe mama cum călătoreşte din ţară în ţară, acum s-a întors din SUA şi şi-a reluat lucrul în Spania şi mă mai umflu în ea câteodată că o mai dă în bară sau că mai zice cine ştie ce… şi apoi îmi amintesc… de 9 ani trăieşte prin har, după un cancer din care nimeni n-a crezut că scapă, cu atât mai mult doctorii… aşa că ar trebui să am mai multă indulgenţă cu ea… (sigur, acum să nu mă vezi ca pe-o căpcăună cu ea, dar o mai smotocesc pentru gafe – că e celebră la de-astea, ca şi fie-sa cea mare, adică eu, fiindcă semăn teribil cu ea, iar când mă burzuluiesc la ea o fac pentru că mă supăr de fapt pe mine… că şi eu aş face la fel… 🙂 )

  4. cafeauata zice:

    Trebuie sa fii un om tare fericit!
    Cand s-a dus tata, mi-am promis ca mama va fi o rasfatata, ca ii voi oferi aproape tot ce n-a avut, ca… Dar la 6 saptamani, cand abia de a reusit sa termine cu actele dupa tata, s-a dus si ea. Si stiu ca nu asa a vrut sa fie…
    Bucura-te de fiecare clipa in care poti sa vorbesti despre mama ta la timpul prezent, nici nu stii cat de mult conteaza!

Lasă un răspuns

