Imi amintesc…

Astazi se implinesc doi ani de cand a plecat:

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Imi amintesc…

  1. acuarele zice:

    Un om mare, un suflet aparte, o viata in cantec si sarbatoare a frumusetii acestei lumi!
    Dumnezeu sa-l odiheasca in pace, ingerii sa-i fie aproape!…

    • cafeauata zice:

      Dincolo de banii pe care i-a avut, de celebritate, a fost un vesnic copil, un om al carui suflet era prea mare pentru lumea in care traim. Sper sa nu intalnesc niciodata pe cineva care sa nu – i recunoasca valoarea.
      Dumnezeu sa-l odihneasca, iar ingerii sa cante impreuna cu el!

  2. Alexandra zice:

    Au si trecut doi ani? Doamne!

  3. Georgiana zice:

    ce chestie! n-am ştiut că ieri s-au împlit 2 ani de la moartea sa şi chiar aseară ascultam cu soţul meu tot felul de iutuburi şi la sugestia lui am ascultat Billy Jean… nimic nu-i întâmplător…

    • cafeauata zice:

      Poate ca nici eu nu mi-as fi amintit, dar de doua saptamani sunt plini toti stalpii cu afis de comemorare a lui, la Mall. Si, uite asa, mi-am amintit!
      Oricum, nimic nu este intamplator, spun si eu.

Lasă un răspuns

