Aivanhov – un ” gand”

Cititi cu atentie si spuneti daca are dreptate!

Cate revolutii nu au parcurs istoria! De cate ori omenirea a trait experienta schimbarilor! Dar situatia nu a fost niciodata profund imbunatatita. De ce? Pentru ca in ciuda acestor schimbari, oamenii nu au iesit din cercul vicios al lacomiilor si al instinctelor nestapanite. Atat timp cat nu exista imbunatatiri ale mentalitatii, nici o situatie nu se va imbunatati cu adevarat. Trebuie sa iesim din regiunea poftelor inferioare, si in acel moment, da, schimbarile vor fi cu adevarat spre bine. Dar cu aceleasi materiale deficitare, cu aceleasi elemente vicioase, oricare ar fi combinatiile pe care le aveti in vedere, omenirea va continua sa traiasca in aceleasi dezordini si framantari.

Omenirea suntem fiecare dintre noi…

Acest articol a fost publicat în Aivanhov-Ganduri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Aivanhov – un ” gand”

  1. acuarele zice:

    Fara un dram de umanitate si de dreptate, nimic bun nu va iesi din nici o revolutie.
    Cei bogati trag de ciolan pe rand, dorindu-si mai mult si mai mult, in timp ce marea majoritate, cistitii, obisnuitii, fraierii, muncesc ca sa-i mentina pe ei in prosperitate.

    • cafeauata zice:

      Imi doresc sa traiesc ziua in care toti sa ne dam seama de faptul ca ceea ce credem ca este important, de fapt, nu este. Sa stim toti sa ne bucuram dimineata de prima geana de lumina, sa ne dorim sa daruim totul celor dragi, sa nu dam timpul nostru in schimbul bogatiilor materiale, sa realizam ca viata ne poate fi luata in orice secunda, indiferent de averea materiala. In acea zi as spune ca suntem fericiti! Dar, sunt o pesimista netratabila…

  2. eumiealmeu zice:

    fara pofta implinita, viata pare neinsemnata. imi dau seama pe propria/mi piele, nu trebuie sa o vad in altii. dar aceasta proprie @pofta inferioara@ poate sa/mi faca rau sau sa/i faca rau altuia. si/atunci am de ales intre a/mi satisface pofta / care poate sa nu fie o nevoie, ci ceva stimulat, indus (sunt destui care au ca pofta orgoliul, dorinta de intaietate, asta chiar nu e necesara; cat despre mancare / unde se termina nevoia, cat este admis sa/ti faci un moft si de unde debuteaza autodistrugerea?) sau a lupta cu mine.
    mai ales daca lupta mea va ajuta si celorlalti / mai stie cineva cum se droga o celebra vedeta blonda autohtona si cum a luptat impotriva acestui flagel si ce bine i/a prins?
    viata incepe doar dupa ce inveti sa te invingi pe tine.
    n/ar trebui sa avem nimic de impartit cu altii, doar cu poftele noastre destructive.

    • cafeauata zice:

      Bine ar fi daca am incerca toti, fara exceptie, sa luptam impotriva dorintelor care (aparent doar si pentru putin timp) avem impresia ca ne fac fericiti! In momentul in care ne vom gandi la cei din preajma noastra inainte de a spune sau a face ceva, atunci, poate, vom depasi obstacolul care ne tine pe loc de atata vreme!
      Cu siguranta ca nu intotdeauna am reusi sa renuntam la noi in favoarea celorlalti, dar macar sa incercam, pentru ca, cu timpul, lucrurile se vor schimba in bine. Este nevoie doar sa incercam.

  3. eu zice:

    O floare! Am postat cam greu….

  4. eu zice:

    Din păcate nu a mers. Mai încerc

Lasă un răspuns

