O excursie lenesa

Daca saptamana trecuta am avut parte de o iesire scurta, in aceasta duminica ne-am luat revansa si la ora 10 deja era facut jarul!

Jarul de la ora 10

Am mers putin dincolo de oras, in Cheile Baciului, unde am mai fost la inceputul anilor ’90. S-au construit si aici „casute”, din fericire mai putine decat in Faget, iar zona de verdeata salbatica am constatat ca este cautata de multi. Norocul nostru a fost ca ne-am trezit tare devreme si am ocupat cea mai frumoasa (cred eu) poiana, unde am avut  parau, umbra, soare, loc pentru foc si lemne lasate acolo de cei care au fost saptamana trecuta.

Poiana noastra

Baietii s-au ocupat de foc, iar noi (fetele) de pregatirea mesei.

Pregatiri

Fiind in plina criza financiara (in 31 primim avansul), sotul mi-a sugerat sa ducem cu noi doar niste salam pe care il avem in frigider, eu am plusat cu putina slanina pentru pita picurata si am mai cumparat niste rosii pe ciorchine oribile la gust (puteau sa fie date pe razatoare de tari ce erau!) si caramele (mereu imi trebuie ceva dulce). Am avut noroc ca mai aveam o bere in frigider, asa ca cel putin la acest capitol a fost OK. Se pare ca prietenii stau mai bine cu finantele, pentru ca ei au adus pulpe superioare de pui, castraveti, rosii (de sera, dar romanesti!), chiar si banane. La faza asta, duminica viitoare vreau sa le tai macaroana cu meniul meu!

Sa le iau pe rand: salamul nostru n-a fost de nicio treaba, nici crud si nici prajit pe gratar, nu mi-a inspirat incredere, n-am mancat; din principiu nu mananc pulpe de pui la gratar (stiu eu de ce!), cu toate insistentele n-am mancat nici acum; „bucatarul” gastii mi-a facut o pita picurata cu care nu dau niciodata gres, am mancat o felie cu slanina de rigoare, cu doua imbucaturi de rosii si ceva ceapa verde. O banana am impartit-o frateste cu sotul meu si am mai mancat in draci caramele! Daca mai pun si berea la socoteala, cred ca am ajuns la suficiente calorii, chiar daca am venit acasa flamanda!

Painea mea picurata!

De data asta am avut cu noi doi catei, respectiv Cola noastra si Gaga, un metis al unor prieteni, un catel cuminte si intelegator (mai putin in fazele de latrat aiurea).

Cola, inca vioaie

Evident ca a noastra domnisoara se apropia de masculul feroce doar cat sa se miroase bot in bot, cat sa-l incite si-apoi, pleca tacticoasa cu coada in vant.

El este Gaga!

Gaga a avut voie sa manance toate oasele de la pulpele de pui, dar Cola nemancand oase (pentru ca am invatat-o doar cu uscaturi pentru catei) a avut norocul sa manance putina carnita de pui si a rontait seminte de floarea soarelui cu si fara coaja. De fapt, a fost singura din trupa care a alergat pana a cazut lata si a tras un somn sanatos.

Cola - la sfarsitul excursiei

Una peste alta, de la 10 dimineata si pana la 5 dupa masa, am stat cand la soare, cand la umbra, am fumat, am baut cafea si unica bere pe care am avut-o. In rest, lene… A fost taaare bine!

Ma gandesc la urmatoarea duminica: sa fie mai activa si mai bogata, cu atat mai mult cu cat sambata am program de lucru de la 8 la 10 seara!

Saptamana buna tuturor!

Acest articol a fost publicat în Excursii, Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la O excursie lenesa

  1. adriank spune:

    Trebuia sa-l puneti si pe Gaga pe frigaruie, poate iesea un hot-dog 🙂 glumesc !

    Frumoasa iesirea, pare o zona frumoasa si curata. E bine ca mai exista si astfel de zone.

    O saptamana bengoasa si tie iti doresc 🙂

  2. BlueRiver spune:

    hai ca nu ma mai vait ca n-am iesit si eu la iarba verde… defapt as avea unde sa ies, la iarba verde, la balta, la padure… doar ca nu am cu cine, nu am prieteni de „ieseala” 😦

    • cafeauata spune:

      Adevarul este ca nici noi nu avem foarte multi, dar e bine asa. Chiar astazi le povesteam fetelor din birou ca cea mai saraca excursie a fost acum cativa ani buni, cand aveam doar benzina din rezervor si am dus de mancare un borcan cu untura. Si atunci a fost bine, am fost doar noi doi si catelul pe care il aveam in acea vreme.

      • BlueRiver spune:

        Azi, in cancelarie, impreuna cu doua colege si un coleg, ne-am hotarat sa facem gasca, sa mergem la pescuit pe Dunare… poate reusim sa mergem pana la vacanta… masini au doi dintre ei, iar o colega are barca cu motor 😉

        • cafeauata spune:

          In sfarsit vesti bune! Sper sa o puneti de o excursie si sa te vad fericita, cu fotografii si povestile aferente!

  3. acuarele spune:

    Ati petrecut frumos!… Sa va fie de bine!…

    • cafeauata spune:

      Multumim! Am petrecut in stilul nostru, am facut bascau si am fost bucurosi ca suntem impreuna. Pe zi ce trece imi dau seama ca este singurul lucru important in viata: sa ne bucuram de fiecare clipa.
      Te sarut!

  4. Alexandra spune:

    Si zici ca te-ai ingrasat? 🙂
    Esti numai fibra, gagico! 😉

  5. redsky2010 spune:

    ce ieseala frumoasa, m-am bucurat si eu impreuna cu voi. stii, nu cred ca e important ce mancati cat faptul ca sunteti impreuna si aveti prieteni faini!

  6. Roxandrei spune:

    Se pare ca a fost frumos. Nimic nu se compara cu un gratar bine facut.
    Am placerea sa te invit la un concurs in care poti castiga: vouchere emag, promovare gratuita pe blog si multe alte premii. Tot ce trebuie sa faci este sa ne lasi un comentariu in care sa ne povestesti o vacanta pe care nu o vei uita niciodata.

    • cafeauata spune:

      Pentru noi toate iesirile sunt frumoase, poate pentru ca avem putine zile in care sa ne potrivim toti liberi de servici.
      Este oare un timp limita sau e OK si dupa vacanta care urmeaza?

Lasă un răspuns

