La sfarsit de saptamana

Pana acum in viata mea exista o regula: cand aveam nevoie de bani, acestia veneau din te miri ce surse. Asa am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa disper pe aceasta tema, ca Cineva are grija mereu ca eu sa am strictul necesar (cafea, tigari, bani pentru plata tuturor facturilor, putina mancare fara fite, posibilitatea de a face cadouri celor dragi  si ceva benzina pentru mici iesiri).

Dar bag de seama ca de la o vreme s-a schimbat regula si trebuie sa realizez ca a munci mai mult nu este sinonim cu a avea bani (cel putin nu la toata lumea). Am taiat mult din cheltuieli pentru a nu ajunge chiar la fundul sacului, totusi un minim de confort financiar trebuie sa am pentru a putea spera ca saptamana viitoare va fi mai bine. Am renuntat la a merge cu masina noastra in excursii, mergem cu prietenii si contribuim la cheltuieli. Am renuntat la tigari cumparate si ne facem noi tigarile, cheltuielile reducandu-se la jumatate. Am renuntat la a-mi innoi garderoba de vara, chiar daca multe fuste nu ma mai incap. Si, cu toate astea nu ne ajung salariile. Inca nu sunt chiar disperata, dar stiind cat muncesc, mi se pare o nedreptate sa nu fiu platita pe masura. Si simt cum creste o revolta in mine, simt ca banii care mi se cuvin trebuie sa vina cat de repede pentru a putea avea un comportament respectuos fata de patroni, spre binele meu (evident).

Acum insa singurul lucru important este ca a venit caldura si ca vom incerca sa mergem undeva duminica.

Distractie maxima tuturor!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la La sfarsit de saptamana

  1. fosile zice:

    Fii linistita,vin ei banii!
    Fii vesela si vor veni cu bucurie!

  2. adriank zice:

    chiar daca pare straniu, o mentalitate pozitiva ajuta foarte mult laturii financiare, cel putin si-n cazul meu e asa. Mereu am incercat sa evit sa ma gandesc prea mult la viitor, incerc sa ma las cat mai mult in voia sortii, fie ce-o fi, iar comportamentul asta pana acum cel putin mereu a dat roade. Imi vad sora care e mult mai scolita si desteapta decat mine, cum este zilnic stresata, mereu suparata si mereu cu probleme financiare, si ma gandesc ca nu vreau niciodata sa ajung asa.
    Apropo, inteleg ca ai crescut la Lupeni si acum stai in Cluj… Si sora-mea sta in Cluj si am sa-o vizitez cateva saptamani luna viitoare, imi recomanzi te rog ceva de vazut sau facut prin Cluj, ca ea s-a mutat de curand si nu prea stie. Ceva inafara de cinematograful de la Iulius Mall. 😀 ms

    • cafeauata zice:

      Gandesc cat pot de pozitiv, doar ca m-as duce sa fac o terapie cu shopping, ca e in voga! Dar trece ea si perioada asta, nu-mi fac probleme mari, totul va reintra in normal.
      In Cluj poti sa vezi orice: muzee, gradina botanica, cinematografe, teatru, cluburi fara numar, fete frumoase, parcuri. Deci: orice. Sunt convinsa ca ajuns aici, nu te vei plictisi!

  3. iulia zice:

    Ce sa-i faci, daca prostimea si-a ales in frunte pe cine nu trebuie… Acum suferim toti.

    • Georgiana zice:

      Iulia, erau doua variante atunci, la alegeri. Lumea a ales raul mai mic. Parerea mea. Nu stiu daca chiar toate neimplinirile pot fi bagate in fundul conducerii actuale. In fine, repet, e parerea mea, iar eu reprezint o mica parte din „prostimea” aia de care ziceai.

      • cafeauata zice:

        Iulia
        Eu stiu ca nu am ales pe nimeni pentru ca nu ma reprezentau. Dar, indiferent de cine „conduce” tara asta, in prima faza ma bat de patronii care cer munca multa pe bani tare putini. Aici deja ar putea fi o obtiune sa-mi schimb locul de munca, dar si cei din apropierea mea care au „alt stapan” o duc la fel de prost, asa ca deocamdata ma complac si muncesc cat pot, in speranta ca va fi observat efortul…
        Georgiana
        Cum i-am spus si Iuliei, pana la actualii conducatori, ma omoara patronii!

        • iulia zice:

          Am o intrebare pentru tine: cand te-ai angajat la patronii astia, la inceput, a fost bine? Si daca da, de ce crezi acum ca nu mai e bine? Ce i-a transformat pe oamenii aia in niste misei? Oare nu imbecilitatile astea pe care le fac boii de-acum, din fruntea tarii?

      • iulia zice:

        Raul mai mic????????? Nu-mi vine sa cred! Sa inteleg ca faci parte din nucleul dur al celor care sunt convinsi si acum ca au facut bine, nu?
        Pai atunci tu, cel putin, iti meriti soarta.

        • cafeauata zice:

          Iti voi raspunde scurt, Iulia.
          A fost bine pana afacerea initiala s-a terminat si au trecut pe una pe care a trebuit sa o puna ei singuri pe picioare. Si inca n-ar fi fost rau daca ar fi avut un minim simt al investitiilor. Dar nu-l au!
          Singurul lucru pe care nu-l inteleg este de ce daca aduc profit prin activitatea mea de 10-12 ore pe zi, sunt platita la fel ca si cum as lucra 8?
          In rest, sa fiu eu si sa fie si ei sanatosi, nu ravnesc la nimic din ce au ei si nici nu pretind sa fiu platita pentru ceea ce nu fac.
          Hai sa ai o saptamana frumoasa, ca eu ma incapatinez sa mi-o fac asa!

  4. tetris zice:

    Cateodata ma revolt ca la noi a ajuns un luxsi cate o iesire intr-o excursie si cateodata si o iesire la o cofetarie …
    Mi se pare minunat ca ai prieteni buni cu care sa hoinaresti!
    Un week-end minunat sa ai!

    • cafeauata zice:

      Din pacate asa este: mai tot ce tine de timpul liber este un lux! Dar, din fericire, avem prieteni pe aceeasi lungime de unda, cu care impartim cheltuielile de excursii. Suntem norocosi!
      Sa ai si tu o duminica plina de bucurii!

  5. acuarele zice:

    Mie salariul asta (diminuat cu 25%) abia daca imi ajunge 20 de zile ale lunii, si asta nu in concedii. Daca vreau mai mult, trebuie sa muncesc mai mult. Si asta si fac, atunci cand se poate…
    In week-end iesim rar, ca nici prietenii nu mai sunt pe-aici.

    • cafeauata zice:

      Eu vreau mai mult, de aceea muncesc mai mult, dar primesc la fel de putin. Ceva nu pusca in ecuatia asta, dar vor veni ele si vremuri mai bune, sunt sigura.
      Te imbratisez racoros (cred ca si la voi este cald tare, nu?)!

  6. acuarele zice:

    Optimismul tau imi prinde bine si mie, caci eu una nu prea mai pot sa cred in ceva bun care sa vina dinspre astia!
    E cald si aici, mai mult in casa totusi. Afara zici ca esti pe faleza, asa bate vantul. 🙂
    Duminica frumoasa sa aveti!

    • cafeauata zice:

      Hai sa fim optimisti, ce altceva putem face? Eu ma tot minunez la servici cata lume NU este in criza si isi permite sa dea bani pe mese festive, pe nunti si pe banchete. Si vorbesc de bani tare multi!
      Am avut duminica frumoasa, asa cum ne-ai dorit!
      Saptamana sa-ti fie ca o zi de primavara in care esti fericita!

  7. BlueRiver zice:

    eu lucrez la stat, deci mi s-a luat 25% din salariu, apoi mi-au inghetat salariul… ma bucur ca a venit caldura, ca mai este putin si iau vacanta si o sa muncesc ceva mai mult, in vacanta, dar voi castiga si ceva mai mult… ma oftic ca nu am bani sa dau o fuga la mare, dar nu ma las doborata de asta, o sa ajung si la mare… cel putin sunt optimista in privinta asta 🙂

    • cafeauata zice:

      Si eu imi pastrez optimismul in privinta patronilor, cu toate ca nu le este greu sa fie nemultumiti pentru ca sa nu fie oarecum nevoiti sa dea prime… Dar voi supravietui si fara ele, nu-mi fac griji, iar intr-o zi ma voi trezi cu primele date retroactiv!
      Nici nu vreau sa ma gandesc ca atat de aproape fiind de mare, nu vei merge…

Lasă un răspuns

