Mama…lasa-ma

Versuri pentru mama mea

 Sursa

 Mamă…
întinde încă o dată te rog
mâna ta caldă şi ţine-mi sufletul
pe palma ta magică
unde toate durerile se risipesc,
iar lacrimile învaţă să danseze
sarabande de fericire
transformându-se în flori…
Mamă…
lasă-mă încă o dată te rog
să îmi aşez fruntea obosită
pe genunchii tăi, iar tu …
cântă-mi mama mea dragă
şi zâmbeşte-mi ca să ştiu
urca din nou către soare…
Mamă…
lasă-mă încă o dată te rog
să urlu cât poate sufletul meu de tare
ca să pot să mă mai nasc
încă o dată din vorba ta blândă
şi sărutul tău sfânt…
Mamă…
lasă-mă pentru tot restul vieţii
să cred că eşti îngerul care
niciodată nu va ştii decât…să rămână!!!

Acest articol a fost publicat în Pentru mama și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mama…lasa-ma

  1. fosile spune:

    Frumoasa poezia.Si parca ai scris-o tu asa exprima de bine ce-ai spune tu.Dar sa fii sigura ca ESTE ingerul tau!

    • cafeauata spune:

      Ai dreptate, este frumoasa, deosebita si se potriveste perfect sufletului meu. Vreau cumva sa-i multumesc celei care isi spune Lady Allia pentru ca mi -a dat prilejul sa-mi exprim gandurile atat de sensibil.
      Stiu ca mama este ingerul meu, dar mai am si eu zile in care ma indoiesc de unele treburi (din pacate).

Lasă un răspuns

