Bucurie in rosu si albastru

Buchete de coral in alternanta cu sodalit

Trebuie sa recunosc ca anul trecut pe vremea asta eram mult mai activa. Dupa trei luni de lucrat in Mall (luni care mi s-au parut ani, zile care ma mir ca nu mi-au provocat ciroza), am fost atat de entuziasta incat aveam chef sa fac si tot felul de combinatii cu pietricelele mele. Colierul pe care il vedeti este un amestec de coral (despre care am povestit aici) si sodalit (despre care acum va spun doar ca este piatra „fecioarelor”, urmand sa dezvolt ideea intr-o postare viitoare, alaturi de fotografii). Acest colier a fost piesa care a placut tare mult si totusi…n-am mai facut alta la fel. Aici, pietrele nu sunt doar insirate pe fir, ci sunt doua fire pe care am insirat separat, apoi le-am unit prin pietrele de sodalit (care, la randul lor au fost si ele insirate pe doua fire separate). In final apare ca buchete rosii intrerupte de buchete albastre, iar cu cat pietrele care formeaza „buchetul” sunt mai mici, cu atat colierul este mai frumos. Bineanteles ca se pot amesteca orice tip de pietre, de orice culoare.

Acum, daca tot am gasit fotografia, daca tot mi-am amintit de „tehnica” folosita, ma gandesc ca voi trece luni la treaba.

Asociez aceasta bijuterie cu un buchet din 12 fire de trandafiri si 3 fire de hortensii. Considerati ca va ofer un astfel de buchet.

Acest articol a fost publicat în Bijuterii cu pietre semipretioase și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Bucurie in rosu si albastru

  1. fosile zice:

    Faina asocierea.Coralul rosu este oricum spectaculos,dar asociat cu o alta culoare este si mai mult pus in evidenta.
    Mie mi-ar place (sper ca si ei si poate ii fac o surpriza) ca sotia mea sa poarte un astfel de colier-vad ca sint si cercei- pentru ca e deschis,e vesel,da o nota de optimism,de bucurie.
    Mai povestim…

    • cafeauata zice:

      Asa cum spui, este un colier mai potrivit pentru vara, cand toata natura este vesela si colorata.
      Daca as fi avut un sodalit putin mai inchis la culoare, era si mai frumos, dar materia prima o cumpar (de regula) fara sa o vad, doar dupa ce deschid coletul imi dau seama ca as fi vrut altceva. Oricum, sursele sunt destul de putine, asa ca ma multumesc cu ce gasesc.
      Mai vorbim…

  2. acuarele zice:

    Vai, cat e de frumos!…
    Din mainile tale ies lucruri minunat de frumoase!
    Te imbratisez, duminica frumoasa voua!

    • cafeauata zice:

      Ma bucur ca iti place si tie!
      Se pot face tare multe bijuterii frumoase din pietre, trebuie doar sa ai timp si dispozitie (asta dupa ce te-ai aprovizionat cu materie prima si cu scule).

  3. acuarele zice:

    Scuza-mi repetitivitatea unui cuvant, abia dupa ce am trimis mesajul mi-am dat seama, cred ca e din cauza cu nu mi-am terminat cafeluta!… 🙂

  4. eumiealmeu zice:

    dacă stau să mă gândesc, acest colier aduce a bucurie şi primăvară. adevărata primăvară pentru că am înţeles că iar vine toamna – de marţi mai precis. cât despre buchet, mulţumesc, pot să iau măcar un fir să-l pun în ierbarul fiului meu, că am tot amânat şi nu avem tot ce trebuie ca să i se pună nota la bio… 🙂 (trandafirii sunt florile mele preferate, iar modul în care arată aceştia e de-a dreptul fenomenal! – asta vorbind serios! ar merita să fie pus un ansamblu identic, la scară mică, pe o pălărie de paie, de vară… maaaaaaaaaaaaaaaaaa, cum ar arătaaaaaaaaaaaa!

    • cafeauata zice:

      Poti lua tot buchetul pentru ierbar! Important este sa fie tot ce trebuie pentru o nota cat mai buna, nu?
      Colierul chiar de veselie a fost facut, pana la acesta am insirat doar pietre mai sobre. Trebuie, musai, sa ma apuc de margelit din nou, este pacat sa nu folosesc pietrele pe care le am agatate pe toata biblioteca…

  5. Alexandra zice:

    Misto colier!Esti foarte talentata, dar banuiesc ca ti s-a mai spus. 🙂
    Iar cu trandafirii m-ai lovit in plex, sunt florile mele preferate.
    Sa ai o saptamana buna de tot!

    • cafeauata zice:

      Ti-a placut? Incerc si eu sa mai fac si altceva decat retete si tabele pentru servici…
      Recunosc, am stiut ca trandafirii sunt preferatii tai, asa ca am cautat pana ce am gasit…
      Sa ai o saptamana fara ploi si cu mult spor!

  6. BlueRiver zice:

    Ce frumos!… imi place ca, toate bijuteriile tale sunt asociate cu florile 🙂
    Multumesc!

    • cafeauata zice:

      Cu placere! Am ajuns la concluzia ca sunt multe femei care nu primesc flori (sau primesc tare rar) si atunci m-am gandit ca, prin adaugarea lor langa o bijuterie, poate fac o bucurie.

      • BlueRiver zice:

        Foarte frumos!… Eu primesc prea multe flori si asta ma intristeaza foarte tare… prefer ca florile sa stea in gradina, in parcuri, acolo unde au radacini, nu sa moara la mine in vaza 😦

        • cafeauata zice:

          Asa se intampla mereu: cine nu are isi doreste, iar cine are ar prefera altceva…Of, ce greu putem sa fim multumiti…

  7. redsky2010 zice:

    delicat si frumos, ce preocupare deosebita ai tu, cafeluto. le si vinzi colierele acestea sau le pastrezi cu drag?

    • cafeauata zice:

      Chiar este frumoasa indeletnicirea de margelit si oricat as fi de obosita, pot sta pana dimineata sa insir, sa desir si sa insir din nou.
      Bineanteles ca am si vandut din ele, apoi (dupa ce a prins lumea de veste) am inceput sa lucrez mai mult pentru comenzi. Ma bucur cand pe langa beneficiile pietrei, mai pot adauga si eu putina iubire intr-un colier sau intr-o bratara…

  8. Alexandra zice:

    Cred ca nu pusesem laicu’ !
    Acu l-am pus. 🙂

  9. Diana H. zice:

    referitor la ce ai comentat tu pe blogul meu,nu nu sunt o persoana deloc trista …dimpotriva sunt o persoana vesela si destul de sociabila. Multumesc pentru comentariu te mai astept pe la mine

  10. Foarte frumos acest set, iar combinatia de culori este…fara cuvinte! Felicitari si mult succes in continuare!

  11. cafeauata zice:

    Bine ati (ai) venit pe aici si multumesc pentru apreciere!
    Va (te) mai astept!

Lasă un răspuns

