Aniversare

S-a nascut cu handicapul care nu l-a oprit nicio clipa din drumul pe care l-a avut de parcurs, din contra, ne-a demonstrat ca talentul nu are frontiere. A invatat sa cante perfect la pian la varsta de 9 ani, iar un an mai tarziu era perfectionat si in armonica si in tobe. In 1961 a lansat primul sau hit, „I Call It Pretty Music, But Old People Call It Blues” (Eu o numesc muzică drăguţă, dar oamenii bătrâni o numesc blues). De atunci si pana astazi, ne canta si ne incanta cu piesele sale.

Cu siguranta ca toti am ascultat cu drag cel putin una din piesele celui care astazi isi serbeaza a 61-a aniversare. Nu putem decat sa-i multumim si sa ii dorim inca multi ani sanatosi, in care sa ne incante cu inconfundabila lui prezenta si voce.

Iar tuturor celor care treceti pe aici, va dedic doua dintre cele mai cunoscute piese ale lui.

Acest articol a fost publicat în Dedicatii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Aniversare

  1. fosile zice:

    Cu asa o muzica e mai mare dragul sa stai la o cafea si o tigara.
    Multumesc,Cafeluto!

  2. Alexandra zice:

    Se vede ca esti in concediu! Te rasfeti si ne rasfeti!
    Saru’ mana, aproape ca uitasem de bietul Stevie. 🙂

  3. BlueRiver zice:

    eheee, cat mai fredonam „i just call to say i love you”, la varsta cand deabia incepeam sa intelegem ce e iubirea 🙂

  4. eumiealmeu zice:

    cu steve, mi-ai amintit de cea mai mare fericire a discotecilor din adolescenţa mea – păi, cine nu dorea să asculte o aşa melodie! dar să o mai şi dansezi cu Prinţul visat… mai ales că avea – spre deosebire de toate celelalte bluesuri – 6minute… să stai lângă el atâta vreme…
    dar şi ce enervant era să vezi că vine spre tine – pentru 6 minute! – unul care nu însemna nimic pentru tine… fugeam de rupeam pământul dacă, din întâmplare, preferatul meu nu era acolo şi-mi dădea altul târcoale… brusc, mi se făcea rău, aluneam pe podea etc… mai bine mă făceam de râs prin manifestări aiurite decât să stau cu unul nesuferit!
    ce vremuri… 🙂

Lasă un răspuns

