Putin rasfat

De astazi, ma voi rasfata cateva zile! Mi-am luat un scurt concediu de odihna, ultimele zile aferente anului 2009.

In primul rand ma bucur ca voi dormi fara grija ca dimineata trebuie sa fac din nou un efort pentru a ma trezi.

Apoi, ma bucur pentru ca voi putea sa stau fara sa fac nimic. Sa stau si sa-mi ascult pulsul, sa las amintirile sa ma cotropeasca. Sa stau si sa imi imaginez ca vorbesc cu mama. Sau cu tata. Sau cu toti cei pe care nu mai pot sa-i sun la telefon.

Ma bucur pentru ca voi asculta muzica, de care vreau, cand vreau in timpul zilei, fara sa fiu nevoita sa aud posturile cretine din birou.

Ma bucur ca voi „bate” orasul, daca asta voi dori sa fac,  iar telefonul de serviciu va suna doar pentru a mi se cere ajutorul.

Se va bucura si Cola, pentru ca nu voi trage mereu de lesa, pentru ca e tarziu si trebuie sa plec la lucru.

Imi doresc sa se bucure si dragul meu, pentru ca ii vom iesi in cale la intoarcerea de la servici, pentru ca voi incerca sa-i pregatesc cate ceva gustos in fiecare zi, pentru ca ma va stii linistita, fara urletele de la servici.

Sunt un om fericit! Ce urmeaza in lunile care vor veni? Nu ma intereseaza!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Putin rasfat

  1. BlueRiver zice:

    Buna dimineata! Ce frumoasa-i viata ta! 🙂
    Eu mai am pana la concediu… daca ma gandesc bine, as mai avea un an de concediu de luat, la cat muncesc toata vacanta de vara 😦

    • cafeauata zice:

      Asa cum spui: am viata frumoasa, cel putin cateva zile, pentru ca apoi, pana in octombrie voi merge la servici 6 zile din 7. Asa ca … acum ma rasfat!

  2. fosile zice:

    Sa dansezi,sa rizi,sa sari intr-un picior si…
    Don’t Worry!

    • cafeauata zice:

      Chiar de dansat nu cred ca voi dansa, imi place sa fac pasii de dans doar cu sotul meu, iar el nu este in concediu, asa ca … voi rade, voi zambi si voi sari intr-un picior.

  3. tetris zice:

    Concediu frumos! 🙂

  4. Sare'n Ochi zice:

    pai, rasfat placut! 🙂

  5. redsky2010 zice:

    zile pline de liniste si relaxare!

  6. Diana Alzner zice:

    Ăsta e secretul ! Trăieşte clipa!
    Concediu plăcut, mă bucur cu tine. 🙂

    • cafeauata zice:

      Iti multumesc pentru urare!
      Ai dreptate, ar trebui in fiecare dimineata sa gandesc asa, sa traiesc clipa, dar am un „inger intunecat” la servici care (cel mai adesea) intervine! Si chiar daca unii nu au inteles de ce vreau eu concediu ca sa stau acasa, fara sa plec nicaieri, eu stiu de ce imi doresc acest lucru!

  7. Alexandra zice:

    Concediu placut! Te invidiez! 🙂

  8. acuarele zice:

    Bucura-te, in fiecare secunda!
    Concediu cat mai frumos!

  9. eumiealmeu zice:

    când am aflat eu despre concediul tău, s-a încheiat! oricum, sper că eşti refăcută.
    aseară, pe drumul de întoarcere de la Braşov, eram cu 4 prietene în maşină şi discutam cu jind despre pensionare. spre deosebire de cei care se tem de această vârstă – a pensionării – eu sunt încântată de idee. doar că dacă era la 55, era una, dar să muncesc până la 65… şi abia atunci să intru în concediul permanent…
    de-aceea au vrut unii să se îmbogăţească, să aibă parte de-o retragere din serviciu la vârstă mică – dar uite ce-au făcut: au rămas cu datorii (am o prietenă cu 750.000 euro datorie la bancă! – mi-a fost şi frică să scriu cifra, dar să mă gândesc la ce înseamnă asta!) şi nici dacă muncesc până la 99 de ani nu le acoperă.
    aşa că nu mă mai gândesc la pensionare; mai bine în activitate şi cu nişte bănuţi, decât cu spaima că datorez bani.

    • cafeauata zice:

      Inca si astazi sunt in concediu, incep doar de marti ca sa fie saptamana mai scurta! La pensionare ma gandesc in fiecare dimineata, dar sansele cred ca sunt mici, avand in vedere ca mai am 17 ani intregi de munca pana atunci. Unde mai pui ca nu stiu daca va avea cine sa ne plateasca pensiile, la cati tineri aleg calea strainatatii… Dar, oricum, care patron ma va tine pana la varsta aia?
      Daca as putea alege, as spune asa: pensionare la 55, cu pensie minima de 500 de euro si fara datorii. Cred ca mi-ar fi bine…

Lasă un răspuns

