Haiku

pomi înfloriţi
lacrimi de mamă
sub călcâiul primăverii.

haiku de Girel Barbu

Acest articol a fost publicat în Poezii (nu ale mele!) și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Haiku

  1. fosile zice:

    privesc cerul fără nori
    până când
    eu însumi devin senin.

    Haiku,Girel Barbu

    • cafeauata zice:

      Si de acelasi autor:

      aproape jale:
      din ochiul meu stâng
      curg lacrimile tale

      • fosile zice:

        De ieri tot citesc epigrame,monograme,haikuuri si poezii scrise de el si inca nu m-am saturat.Se pare ca e de prin partile Vulcanilor Noroiosi si a invatat de la ei sa dea afara…

        • cafeauata zice:

          Nici nu ai cum sa te saturi la cat de frumos „vorbeste”! Ceva special cu siguranta ca au Vulcanii Noroiosi, cum altfel as fi ajuns si eu sa-i vad?

  2. acuarele zice:

    Superb simbolul…
    Mi-aminteste de o poezie a lui Nichita Stanescu:

    „Poem:
    Spune-mi, daca te-as prinde-ntr-o zi
    si ti-as saruta talpa piciorului,
    nu-i asa ca ai schiopata putin, dupa aceea,
    de teama sa nu-mi strivesti sarutul?”

    Duminica frumoasa!

    • cafeauata zice:

      Stiam acest poem a lui Nichita… In urma cu ceva ani mi-l spusese sotul meu, din pacate eu nu am reactionat atunci asa cum se astepta el. Probabil ca nu a fost momentul cel mai bun, pentru ca mai tarziu am inteles acele vorbe altfel si de atunci nu le-am mai uitat.
      Saptamana calda iti doresc!

  3. Girel Barbu zice:

    Nu sunt de pe lângă Vulcanii Noroioşi, ci chiar din inima lor. Auziţi-mă cum clocotesc.

    • fosile zice:

      Daca stiam,in urma cu citiva ani cind am fost acolo,ca in mijlocul Vulcanilor Noroiosi este si Girel Barbu,sigur am fi incercat sa-l cunoastem pentru a-i multumi.

Lasă un răspuns

